جی3 استایلوس معرفی شد؛ میان‌رده‌‌ای جدید به‌ همراه قلم استایلوس

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی پس از گذشت چند هفته از عرضه‌ی پرچمدار خود، G3، و انتشار ویدئویی برای یک تلفن با قلم استایلوس، حال نسخه‌ی جدیدی از این تلفن‌هوشمند را با نام جی۳ استایلوس معرفی کرده است. هرچند این تلفن‌هوشمند برخی از قابلیت‌های جی۳ را به عاریه گرفته، اما در مجموع از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تر از جی۳ است، چراکه از قابلیت‌های سخت‌افزاری پایین‌تری بهره می‌برد.
تبلیغات

در ابتدا بسیاری در انتظار معرفی بک پرچمدار دیگر از جانب ال‌جی بودند، اما شماری از گزارش‌های منتشر شده در مورد جی۳ استایلوس حکایت از این داشتند که این تلفن‌هوشمند یک میان‌رده‌ خواهد بود. حال ال‌جی این تلفن‌هوشمند را رسما معرفی کرده است. ال‌جی با انتشار بیانیه‌ای معرفی این تلفن‌هوشمند را در ادامه‌ی G3 Beat و G3 Vista عنوان کرده که با توجه به DNA طراحی جی۳ توسعه یافته است.

مشخصات فنی جی۳ استایلوس شامل صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل است که با استفاده از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی همراه شده است. همچنین حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۱.۳ مگاپیکسلی در عقب از جمله‌ی امکانات دیگر این گوشی هستند. ال‌جی این تلفن‌هوشمند را به‌همراه یک باتری ۳،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت روانه‌ی بازار خواهد کرد. جی۳ استایلوس ابعاد ۱۴۹.۳ در ۷۵.۹ در ۱۰.۲ میلی‌متر دارد و وزن آن ۱۶۳ گرم است و در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی توسعه خواهد یافت.

هرچند از نظر امکانات سخت‌افزاری این محصول در سطح میانی بازار قرار دارد، اما وجود قابلیت ارتباط با شبکه‌های 3G آن را به یک گوشی مناسب افرادی که انتظار فوق‌العاده‌ای از گوشی خود ندارند، تبدیل کرده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول، بهره‌گیری از قلم استایلوس است که امکانات و قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از جمله‌ی این قابلیت‌ها باید به Dual Window، Smart Keyboard، Touch & Shoot، Gesture Shot، Knock Code و +Quik Memo اشاره کرد. قیمت و زمان عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند هنوز منتشر شده و علاقمندان باید به انتظار نمایشگاه IFA 2014 بنشینند، چراکه ال‌جی اطلاعات تکمیلی را در جریان این نمایشگاه در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات