تصویر جدید وجود دوربین دوگانه روی ال جی V20 را تایید می‌کند

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدتی است که شایعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند ال‌جی به نام V20 به گوش می‌رسد. به تازگی نیز تصویری از این گوشی منتشر شده است که وجود دوربین اصلی دوگانه روی آن را تایید می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی به تازگی عرضه‌ی گوشی هوشمند جدید خود با نام V20 را تایید کرده است. این گوشی هوشمند در ماه آینده رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که V20 نخستین دستگاهی است که از اندروید ۷ نوقا بهره می‌برد. برخی از شایعات بر عرضه‌ی این گوشی پیش از نکسوس‌های گوگل اشاره می‌کنند. عرضه‌ی گوشی‌ هوشمندی با بهره‌مندی از آخرین نسخه‌ی اندروید و پیش از نکسوس‌های گوگل تاکنون بی‌سابقه بوده است. مطابق عادت همیشگی این کمپانی، ال‌جی برای مشتاق نگه داشتن کاربران تا زمان رونمایی از V20، هر چند وقت یک بار شماری از ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند را منتشر کرده است. این کاری است که ال‌جی پیش از معرفی هر یک از پرچمداران خود انجام می‌دهد. این راهکار موجب می‌شود که گوشی مورد نظر به موضوع بحث‌های بین کاربران تبدیل شده و از خاطر افراد فراموش نشود، اما از سویی دیگر با این کار هیچ غافلگیری خاصی برای روز معرفی باقی نمی‌ماند.

Mobile Fun، خرده‌فروشی بزرگی که لوازم جانبی پرچمداران را عرضه می‌کند، به تازگی از لوازم جانبی جدید و مخصوص ال‌جی V20 خود رونمایی کرده است. البته این لوازم بیشتر شامل شارژر و قطعاتی است که می‌توانند در بین بسیاری از گوشی‌های هوشمند مشترک باشند. در بین لوازم جانبی V20، یک قاب محافظ نیز وجود دارد که شکل گوشی درون خود را به خوبی نشان می‌دهد.

LG V20

البته این تنها یک رندر از این گوشی محسوب می‌شود، چرا که کمپانی‌هایی همچون ال‌جی، پیش از عرضه‌ی گوشی خود، تنها ابعاد دقیق بدنه را به سازندگان لوازم جانبی می‌دهند و تا هنگام رونمایی، هیچ تصویری از آن منتشر نمی‌کنند. بدین ترتیب سازندگان لوازم جانبی می‌توانند لوازم مورد نظر را ساخته و آن‌ها را هم‌زمان با عرضه‌ی گوشی، در دسترس کاربران قرار دهند.

در تصویر بالا، هیچ چیز قابل توجهی وجود ندارد، اما کلیت آن بسیار آشنا است. ظاهرا ال‌جی قصد دارد در V20 هم از دوربین دوگانه استفاده کند. این ویژگی پیش‌تر در جی ۵، پرچمدار سال ۲۰۱۶ ال‌جی دیده شده است. در زیر این دوربین، دکمه‌ی پاور قرار دارد که سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده است. بنابراین نمی‌توان هیچ چیز جدید و غافلگیر کننده‌ای را در بخش پشتی این گوشی مشاهده کرد. متاسفانه در تصویر فوق امکان دیدن کل بدنه‌ی این گوشی هوشمند برایمان میسر نیست اما احتمالا ال‌جی قصد دارد این گوشی را نیز همچون جی ۵ به صورت ماژولار بسازد. ال‌جی از این که نخستین گوشی هوشمند ماژولار را به بازار عرضه کرده است به خود افتخار می‌کند، اما شیوه‌ی کار با این ویژگی موجب شد که استقبال چندانی از آن نشود. این کمپانی کره‌ای قول داده که ماژول‌های گوشی هوشمند جی ۵ با سایر گوشی‌های آینده‌ی این کمپانی از جمله V20 نیز سازگار باشند. تنها چند هفته تا رونمایی از V20‌ باقی مانده است، بنابراین به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند به دست خواهیم آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات