ال‌ جی V20 نخستین گوشی مجهز به تراشه‌ ۳۲ بیتی Quad DAC خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ال‌جی امروز اعلام کرد که گوشی V20 نخستین گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی ۳۲ بیتی Quad DAC خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ال‌جی امروز اعلام کرد گوشی LG V20 که قرار است در تاریخ ۱۶ شهریور معرفی شود، مجهز به تراشه‌ی ۳۲ بیتی Quad DAC خواهد بود. بنابراین این دستگاه نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که به چنین تراشه‌ای مجهز است. مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC)، تبدیل فایل‌های دیجیتال به آنالوگ را ممکن می‌کند تا به این ترتیب برای کاربران قابل شنیدن شوند.

ال‌جی مدعی است که در زمان استفاده‌ از یک هدفون سیمی، قابلیت Quad DAC "صدایی واضح و رسا تولید خواهد کرد که بسیار نزدیک به اجرای زنده است". در قیاس با DAC مرسوم، تراشه‌ی Quad DAC که در ال‌جی V20 به کار گرفته شده، ۵۰ درصد نویز محیطی کمتری را تولید می‌کند. کمپانی ESS Technology تولید این تراشه را بر عهده دارد. کمپانی یاد شده تراشه‌ی ۳۲ بیتی Hi-Fi DAC به کار رفته در ال‌جی V10 را نیز تولید کرده بود. ال‌جی می‌گوید، تراشه‌ی ۳۲ بیتی Quad DAC یکی از ارکان اصلی قابلیت‌های چندرسانه‌ای به کار رفته در ال‌جی V20‌ به شمار می‌رود.

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، ال‌جی V20 از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد، همچنین همانند ال‌جی V10 یک نمایشگر دوم در بخش جلوی گوشی وجود خواهد داشت. ال‌جی گوشی جدید خود را به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۳۰ مجهز کرده است. حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی از مشخصات دیگر گوشی به شمار می‌رود. ال‌جی V20 همانند نسل گذشته‌ی خود از یک دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۷ نوقا عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات