نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی LG G3 از هفته آینده در بازار عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از علاقمندان به تلفن هوشمند LG G3 در انتظار نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این تلفن بودند. حال ال‌جی رسما اعلام نموده که این تلفن وارد کشور شده و در حال بسته‌بندی و اضافه شدن کاتالوگ فارسی آن هستند.
تبلیغات

البته از آنجایی که G3 از درگاه میکرو SD پشتیبانی می‌کند، در آن نیاز به حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی با ظرفیت بالاتر چندان اهمیتی ندارد چرا که کاربران می‌توانند از طریق کارت حافظه‌ی خارجی نسبت به افزایش حافظه‌ی ذخیره سازی تلفن خود اقدام کنند. اما نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی نسبت به نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی یک تفاوت عمده و مهم دیگر نیز دارد و آن، استفاده از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت به جای ۲ گیگابایت (در نسخه‌ی ۱۶ گیگابایت) است.

ال‌جی در وب‌لاگ خود اشاره‌ای به قیمت این محصول نکرده و تنها بابت تاخیر در عرضه محصول به بازار کشور معذرت خواهی کرده و اینچنین نوشته است:

امیدواریم عذر ما را در تأخیر پیش آمده بپذیرید. همیشه حق با مشتری است و ما بر این اصل کاملاً واقفیم.البته این را هم خاطرنشان کنیم که بر خلاف نظرات پرعطوفت و محبتی که طی هفته‌های اخیر نثار ما داشتید! بدقولی نکردیم… نسخه ۳۲ گیگابایت گوشی هوشمند ال‌جی G3 در زمان وعده داده شده وارد ایران شد. پس تا این جا خیالتان راحت!این گوشی اکنون ایران است تا مراحل بسته‌بندی و قرار دادن کاتالوگ فارسی و برچسب‌های روی آن را طی کند و روانه بازار شود.

اگر مایل هستید تا با نقاط قوت و ضعف LG G3 آشنا شوید مقاله‌ی بررسی تخصصی زومیت از این محصول را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات