تماشا کنید: رندرهای سه بعدی نکسوس Marlin منتشر شد

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای اخیر شایعات و تصاویر زیادی از نسل بعدی نکسوس‌های گوگل فاش شده است. حال ویدیو و تصاویر جدیدی از نکسوس‌های بعدی گوگل فاش شده که بنابر شنیده‌ها توسط اچ‌تی‌سی طراحی و تولید خواهند شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در روزهای اخیر تعداد شایعات و تصاویر فاش شده از نکسوس‌های جدید گوگل بسیار افزایش پیدا کرده است. این گوشی‌های هوشمند Marlin  و Sailfish نام دارند. حال ویدیویی از رندرهای سه بعدی نکسوس Marlin فاش شده که جزئیات این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهد.

این ویدیو براساس اطلاعات و تصاویری است که از این گوشی هوشمند تاکنون فاش شده است. نکسوس مارلین از وجود بدنه‌ی آلومینیومی یکپارچه‌ای بهره می‌برد که برخلاف تمام شایعات پیشین مبنی بر دو رنگ بودن پنل پشتی این گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند بصورت کلی شباهت بسیار زیادی با اچ‌تی‌سی ۱۰ دارد.

براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند از وجود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. همچنین باید به یک باتری ۳٫۴۵۰ میلی آمپر ساعتی، بلندگوهایی که در پنل جلو قرار دارند به همراه درگاه USB نوع C و اندروید نوقا اشاره کرد. براساس شنیده‌ها علاوه بر نکسوس مارلین، گوگل و اچ‌تی‌سی روی نسخه‌ی کوچک‌تری از نکسوس نیز کار می‌کنند که با عنوان Sailfish شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند نیز از نظر مشخصات فنی شبیه به برادر بزرگ‌تر خود است، اما نمایشگر تعبیه شده روی آن ۵ اینچ خواهد بود. همچنین این گوشی هوشمند شاید برای کاهش هزینه‌ها از وجود یک بدنه‌ی پلاستیکی بهره ببرد.

هرچند به نظر می‌رسد که مشخصات فنی منتسب به این دو گوشی هوشمند نهایی باشد، اما امکان تغییر آن نیز وجود دارد. حتی این موضوع در مورد طراحی گوشی‌های مورد نظر نیز صادق است و نمی‌توان تا دریافت اطلاعات تصدیق شده در مورد این گوشی های هوشمند به صراحت اظهار نظر کرد.

نکسوس Marlin

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات