نخستین تصاویر از نمونه اولیه آیفون 7 در حال کار فاش شد

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات و تصاویر منتشر شده از نسل‌های بعدی آیفون اپل تمامی نداشته و هر چه به تاریخ رونمایی رسمی نزدیک‌تر می‌شویم، تصاویر و ویدیوهای بیش‌تری از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس یا پرو شرکت اپل فاش می‌شوند. حالا هم برای اولین بار، تصاویری از آیفون 7 در حال کار منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون تصاویر و نمونه‌های اولیه‌ی مختلفی از آیفون 7 فاش شده است. حتی تصاویری از آیفون ۷ موجود در دفتر واحد ساخت مصنوعی که برای آماده‌سازی لوازم جانبی جدید آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد هم، قبلا در فضای مجازی منتشر شده است. در حال حاضر هم، شاهد نخستین تصاویری از یک نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون ۷ در حال کار هستیم.

مقاله‌های مرتبط:

    این تصاویر به وسیله‌ی وب‌سایت Nowhereelse.fr منتشر شده و با همه‌ی تصاویر و ویدیوهایی که قبلا منتشر شده بود، کاملا هم‌خوانی دارد؛ به طوری که می‌تواند شبیه به طراحی نسخه‌ی رسمی آیفون ۷ باشد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این نسخه هم بدون جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری هدفون بوده و به جای آن بلندگوی استریو در پایین دستگاه وجود دارد. طراحی بقیه‌ی بخش‌های گوشی هم شبیه به آیفون 6 است. به دلیل این که آیفون ۷ موجود در تصویر یک نمونه‌ی اولیه است، نرم‌افزارهای نصب شده بر روی آن ابتدایی هستند. این تصاویر دوباره اثبات می‌کنند که احتمالا شرکت اپل اعمال تغییرات بنیادی در نسل بعدی آیفون را به سال آینده موکول خواهد کرد.

    آیفون 7 اپل
    آیفون 7 اپل
    آیفون 7 اپل
    آیفون 7 اپل
    آیفون 7 اپل

    نظر شما عزیزان در مورد آیفون ۷ موجود در تصاویر فاش شده چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات