ال جی V20 روز ۱۶ شهریور رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی V10 محصولی جذاب و قابل توجه بود، ولی به نظر می‌رسد آن گونه که ال‌جی انتظار داشته این گوشی نتوانسته خواسته‌هایش را برآورده کند. از همین رو ال‌جی قصد دارد نسل جدید این گوشی موسوم به LG V20 را روز ۱۶ شهریور رونمایی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همان طور که پیشتر در خبرها آمده بود، ال‌جی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از گوشی وی 20 رونمایی کند. تنها یک روز بعد از معرفی گلکسی نوت 7 توسط سامسونگ، دیگر غول کره‌ای نیز تایید کرده است که گوشی ال‌جی وی 20 روز ۱۶ شهریور رونمایی خواهد شد.

براساس خبرهای جدید، وی 20 ال‌جی روز ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) در سان‌فرانسیسکو و فردای آن در سئول رونمایی خواهد شد. دعوتنامه این مراسم با عنوان Play More برای تاریخ‌های ۶ و ۷ سپتامبر (۱۶ و ۱۷ شهریور) ارسال شده و ال‌جی در این دعوتنامه عنوان کرده است «ماجرای دوم شروع می‌شود!»

با اینکه در این دعوتنامه به جزئیات مشخصی اشاره نشده است، ولی براساس گفته‌های مدیران ال‌جی می‌دانیم که گوشی وی 20 با اندروید ۷ نوقا همراه خواهد شد. ضمن اینکه گفته می‌شود این دستگاه همانند وی 10 کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و تجربه‌ی مالتی‌مدیای خود را از گوشی وی 10 وام گرفته است.

به نظر شما این گوشی با حضور دیگر پرچمداران قدرتمند بازار می‌تواند سهم قابل توجهی از فروش پایان سال داشته باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات