موتو زد پلی موتورولا گواهی TENNA را دریافت کرد

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در طول هفته‌های گذشته شایعاتی در خصوص عرضه‌ی گوشی Moto Z Play توسط موتورولا فاش شده بود، بر همین اساس خبری مبنی بر دریافت گواهی TENNA توسط این گوشی منتشر شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه موتورولا از گوشی موتو زد پلی رونمایی نکرده، با این حال تصاویر آن فاش شده است، مدتی پیش تصویری از این گوشی منتشر شد که از وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در آن بر‌خلاف مدل‌های دیگر موتو زد خبر می‌داد. همچنین مشخصات موتو زد پلی در وب‌سایت بنچمارک انتوتو منتشر شده بود.

اما امروز موتو زد پلی گواهی آژانس TENNA را نیز دریافت کرد. با توجه به اطلاعاتی که در وب‌سایت TENNA منتشر شده است، گوشی XT1635-03 از یک صفحه‌ نمایش ۵.۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای این گوشی چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۶ است. همچنین حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی قابل ارتقای آن به ترتیب ۳ و ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

موتورولا گوشی جدید خود را به دوربین اصلی ۱۶ و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز کرده است. ظرفیت باتری ذکر شده در وب‌سایت TENNA معادل ۳۳۰۰ یا ۳۵۱۰ میلی‌آمپرساعت است و موتورولا در نظر دارد تا آن را در دو رنگ مشکی و سفید عرضه کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به گوشی و گواهی بلوتوث آن را مشاهده کنید:

moto z play
moto z play
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات