تصویری از گوشی جدید شیائومی با نمایشگر خمیده فاش شد

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ روند ساخت صفحات نمایش خمیده را با گوشی گلکسی اس ۶ اج آغاز کرد و به نظر می‌رسد که شیائومی نیز به زودی گوشی مشابهی را عرضه خواهد کرد. تصویر جدیدی از گوشی شیائومی با نمایشگر خمیده منتشر شده است. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

روند ساخت گوشی‌های هوشمند با صفحات خمیده برای نخستین بار با عرضه‌ی محصولات سری اج توسط سامسونگ آغاز شد. عرضه‌ی گلکسی اس ۶ اج بسیار موفقیت‌آمیز بود و گلکسی اس ۷ اج نیز این روند را ادامه داد. کمپانی‌های دیگری نیز ورود به این بخش وارد شده‌اند که می‌توان به Vivo اشاره کرد. این کمپانی نخستین گوشی خود با نمایشگر خمیده در دو طرف را تحت عنوان Vivo Xplay 5 به بازار عرضه کرد. شایعات قبلی حکایت از آن داشتند که شیائومی و هواوی نیز در حال کار بر روی چنین گوشی‌هایی هستند. در همین راستا امروز تصویری از گوشی شیائومی با صفحه‌‌نمایش خمیده فاش شده است.

xiaomi

همانطور که در تصویر مشاهده‌ می‌کنید، لوگوی Mi در قسمت بالای گوشی حک شده است، بنابراین واضح است که با یک دستگاه ساخت شیائومی طرف هستیم. اما شگفت‌انگیزترین بخش گوشی، صفحه‌نمایش آن است. شیائومی این گوشی را به صفحه‌نمایشی مجهز کرده است که دو طرف آن خمیده است و فریمی فلزی اطراف صفحه‌نمایش را احاطه کرده است. همچنین کلید هوم گوشی نیز در این تصویر واضح است، احتمالا این کلید با سنسور اثر انگشت یکپارچه شده است.

گوشی Xiaomi Mi Edge از طراحی زیبایی بهره می‌برد و شباهت‌هایی نیز به گلکسی اس ۷ اج سامسونگ دارد. در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در خصوص صحت این تصویر نظر داد، اما با این حال می‌دانیم که شیائومی در سه ماه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ یک گوشی با صفحه‌نمایش خمیده عرضه خواهد کرد و احتمالا این گوشی پرچمدار بعدی Mi باشد. همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی Xiaomi Mi Note 2 با صفحه‌نمایش خمیده منتشر شده است. بنابراین حتی این احتمال وجود دارد که تصویر بالا متعلق به نوت ۲ باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات