تصویری از ماژول دوربین Hasselblad برای گوشی های موتو زد و موتو زد فورس فاش شد

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی تصویری از ماژول دوربینی منتشر شده است که کمپانی Hasselblad برای گوشی‌های موتو زد و موتو زد فورس توسعه‌ داده است. این ماژول قابلیت‌های منحصربفردی را به گوشی‌های یاد شده اضافه می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخیرا تصویری از موتوماد دوربین Hasselblad منتشر شده که در آن اشاره‌هایی به قابلیت‌ها و مزایای این ماژول برای کاربران گوشی‌های موتو زد و موتو زد فورس، شده است. موتومادها، ماژول‌هایی هستند که از طریق اتصال مغناطیسی و در قالب کیس به گوشی‌های جدید لنوو، موتو زد و موتو زد فورس متصل شده و قابلیت‌های منحصربفردی را برای کاربران این گوشی‌ها فراهم می‌آورند. تعدادی از این ماژول‌ها پیش از معرفی رسمی گوشی‌های موتو زد، فاش شدند. یکی از آنها، ماژول دوربین ساخت کمپانی Hasselblad بود.

بسیاری معتقد بودند که موتوماد Hasselblad در جریان رویداد ماه ژوئن لنوو و به همراه گوشی‌های موتو زد و موتو زد فورس رونمایی خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد. لازم به ذکر است که کمپانی Hasselblad نیز در ماه ژوئن رویدادی را ترتیب داده بود و تصور می‌شد که این شرکت بخشی از رویداد خود را به ماژول یاد شده اختصاص دهد، اما اینگونه نشد.

اما بر اساس تصویری که امروز منتشر شد، می‌دانیم که ماژول Hasselblad هنوز هم وجود دارد و نام آن True Zoom Camera است. این ماژول برای کاربران موتو زد و موتو زد فورس قابلیت‌هایی همچون زوم اپتیکال 10x، فلش زنون، شاتر فیزیکی، امکان ثبت تصاویر با فرمت RAW، امکان به اشتراک‌گذاری سریع و ذخیره‌ی خودکار تصاویر ثبت شده را فراهم می‌کند.

ماژول دوربین Hasselblad برای آن دسته از کاربران گوشی‌های موتو زد و موتو زد فورس که علاقمند به عکاسی هستند، گجت ارزشمندی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت و تاریخ عرضه‌ی True Zoom Camera در دست نیست.

true zoom camera
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات