مجموعه‌ ای از تصاویر پس زمینه‌ نکسوس های جدید گوگل فاش شد

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
باوجود آنکه گوگل هنوز دستگاه‌های نکسوسی جدید خود را معرفی نکرده، اما امروز مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه‌ی گوشی‌های یاد شده، فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه هنوز نکسوس‌های جدید گوگل معرفی نشده‌اند، اما مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه‌‌ی پیش‌فرض آنها فاش شده است. اگرچه گفته می‌شود که این تصاویر متعلق به گوشی‌های هوشمند نکسوس هستند، اما در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت گفت که آنها به صورت مستقیم از این دستگاه‌ها به دست آمده است. با این وجود سبک تصاویر پس‌زمینه‌ی یاد شده، مشابه نمونه‌های موجود در گوشی‌های Nexus 5X و Nexus 6P‌ است، چرا که از طراحی نسبتا یکسانی بهره می‌برند. پیش از این نیز، تصویری از بخش جلوی نکسوس مارلین منتشر شده بود. همچنین اخیرا لانچر جدید اندروید ۷ نوقا که انتظار می‌رود به همراه نکسوس‌های ۲۰۱۶ معرفی شود، فاش شده است.

گفته می‌شود که در مجموعه‌ی تصاویر فاش شده، شاهد اکثر تصاویر پس‌زمینه‌ی نکسوس‌های جدید هستیم. اما این امکان وجود دارد که نمونه‌های بیشتری نیز در کار باشد. همچنین در کنار این تصاویر، مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه‌ی زنده نیز در گوشی‌های جدید وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که این تصاویر زنده علاوه‌بر انیمیشن‌های جدید، از قابلیت‌های عملکردی نیز بهره خواهند برد. به این مفهوم که احتمالا گوگل مجموعه‌ای از تصاویر زنده‌ی کاربردی را برای نکسوس‌های جدید خود در نظر گرفته است، چیزی که پیش از این نیز نمونه‌های مشابه آن توسط توسعه‌دهندگان دیگر عرضه شده است.

با توجه به شدت گرفتن شایعات پیرامون دستگاه‌های نکسوسی طی چند روز گذشته و همچنین خبر مبنی بر انتشار اندروید ۷ نوقا در تاریخ ۱۵ مرداد، چندان تعجب‌برانگیز نخواهد بود اگر گوگل به صورت رسمی نکسوس‌های جدید را معرفی کند، هر چند که در حال حاضر اطلاعات موثقی در این باره وجود ندارد.

شما می‌توانید تصاویر پس‌زمینه‌ی یاد شده از این لینک دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات