تصویری از Redmi Pro Mini شیائومی فاش شد

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی شیائومی به تازگی گوشی جدیدی را با نام ردمی پرو معرفی کرده است. اما به نظر می‌رسد که به زودی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ای کوچک‌تر از این گوشی با نام Redmi Pro Mini باشیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز Kjuma، فاش‌کننده‌ی مشهور چینی، اطلاعاتی را از نسخه‌ی کوچک‌تری از گوشی شیائومی ردمی پرو که به تازگی معرفی شده، در وب‌سایت ویبو منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات نام گوشی یاد شده Redmi Pro Mini است.

شیائومی در گوشی ردمی پرو از پردازنده‌ی Helio X25 استفاده کرده است، این پردازنده در حال حاضر قدرتمند‌ترین تراشه‌ی مدیاتک محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ی فلزی و باکیفیت ردمی پرو در کنار برخی مشخصات دیگر، آن را به یک پرچمدار ارزان‌قیمت بدل کرده است. گفته می‌شود که شیائومی در نسخه‌ی کوچک‌تر ردمی پرو که با نام Redmi Pro Mini شناخته می‌شود، بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصات نسخه‌ی اصلی را به کار برده یا آنها را با نمونه‌های مشابهی جایگزین کرده است.

با توجه به پست Kjuma، شیائومی گوشی ردمی پرو مینی را به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام مجهز کرده است، این پردازنده تقریبا معادل هلیو ایکس ۲۵ است. از مشخصات دیگر منتسب به این گوشی می‌‌توان به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. لازم به ذکر است، نسخه‌های دیگری نیز از این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی امولد دارای رزولوشن فول‌اچ‌دی است که روی شیشه 2.5D وجود دارد. نمایشگر ردمی پرو مینی نسبت به نمونه‌ی ۵.۵ اینچی به کار رفته در ردمی پرو اصلی، کوچک‌تر شده است. ظرفیت باتری به کار رفته در این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دوربین دوگانه‌ی به کار رفته در ردمی پرو با یک دوربین معمولی جایگزین شده است. این دوربین را یک فلش LED دوگانه نیز همراهی می‌کند. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای سه نسخه‌ی ردمی پرو مینی ۲۲۵، ۲۵۵ و ۲۸۵ دلار خواهد بود.

redmi pro mini
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات