تصاویر جدیدی از Moto Z Play فاش شد

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
از زمان تصاحب موتورولا توسط لنوو، شاهد تغییرات بسیاری در سیاست‌های آن هستیم، از جمله‌ی این تغییرات معرفی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند با نام موتو زد است. به نظر می‌رسد که در ماه‌های آینده نیز شاهد معرفی محصول جدیدی از این سری با نام Moto Z Play باشیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز تصاویری از گوشی معرفی نشده‌ی Moto Z Play موتورولا منتشر شد. گفته می‌شود که این مدل، ارزان‌ قیمت‌ترین گوشی از سری محصولات موتو زد خواهد بود. مدتی پیش تصویری منتسب به بخش پایین موتو زد پلی فاش شد که نشان از وجود جک ۳.۵ میلی‌متری در این گوشی بر‌خلاف سایر مدل‌های موتو زد داشت. دو مدل دیگر از محصولات سری زد موتورولا، موتو زد و موتو زد فورس هستند.

در برخی از خبرها از گوشی موتو زد پلی با نام Moto Vector یاد می‌شود و بر اساس گزارش‌ها این گوشی در چین با نام (Moto X Play (2016 شناخته خواهد شد. علاوه بر جک هدفون، این تلفن هوشمند از پورت USB Type-C و یک فلش در کنار دوربین جلو برای ثبت تصاویر سلفی بهتر در شرایط کم‌نور بهره‌ می‌برد. در تصویر شاهد رابط کاربری One Lenovo هستیم، اما این رابط تنها در چین به کار گرفته خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که در بنچمارک‌های AnTuTu و Geekbench منتشر شده، موتو زد پلی (XT1635) از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد. تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ به همراه واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۶ وظایف پردازشی این گوشی را بر عهده خواهند داشت. حافظه‌ی رم در نظر گرفته شده برای موتو زد پلی ۳ گیگابایت بوده و حافظه‌ی داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت خواهد بود. موتو زد پلی به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری مجهز شده و اندروید نسخه‌ی ۶.۰.۱ به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی این گوشی در دست نیست.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده را مشاهده کنید:

moto z play
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات