لنوو ‌Vibe P2 در گیک بنچ رویت شد

جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو وایب پی ۱ یکی از گوشی‌های خوب و محبوب لنوو به شمار می‌رفت، حالا جانشین این گوشی در بنچمارک Geekbench رویت شده است. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به اطلاعات به دست آمده از این بنچمارک بیاندازیم.
تبلیغات

پس از معرفی و رسمی شدن گوشی‌های برند موتو که قرار است امسال روانه بازار شوند حالا لنوو تمام توجه خود را روی برند گوشی‌های خود یعنی سری Vibe معطوف کرده است. گوشی آینده این خانواده در حقیقت جانشینی برای گوشی‌ سال گذشته‌ی لنوو یعنی Vibe P1 خواهد بود.

لنوو پی ۲ در گیک بنچ

این گوشی که امروز در بنچمارک Geekbench ثبت شده است با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ با هشت هسته Cortex-A53 بهره می‌برد. این پردازنده با فرکانس ۲ گیگاهرتزی و واحد گرافیکی آدرنو ۵۰۶ برای یک گوشی در این رده کافی به نظر می‌رسد. گوشی جدید خانواده‌ی پی لنوو احتمالا با اندروید ۶.۰.۱ عرضه شود.

نسل قبلی این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ در کنار ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد این در حالی است که گوشی جدید‌تر این خانواده یعنی P1 Turbo از ۳ گیگابایت رم استفاده می‌کرد. متاسفانه اطلاعات دیگری در مورد این گوشی میان‌رده در دست نیست و باید تا معرفی یا افشای اطلاعات دیگر صبر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات