فروش ۱۳.۹ میلیون دستگاه گوشی ال جی در سه ماهه دوم 2016؛ نسل جدید V10 در راه است

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی گزارش مالی خود را برای سه‌ماهه دوم سال جاری منتشر کرده و در این بازه موفق به فروش ۱۳.۹ میلیون گوشی‌هوشمند شده است. در کنار این گزارش گفته شده که این کمپانی به زودی نسل جدید گوشی‌هوشمند LG V10 را معرفی خواهد کرد. این محصول احتمالا فریمی فلزی دارد و نمایشگر آن هم QHD خواهد بود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

امروز کمپانی ال‌جی نتایج مالی خود را برای دومین سه‌ماهه سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که یعنی فاصله بین آوریل تا ژوئن. همانطور که انتظار می‌رفت، این شرکت در کل عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و درآمد عملیاتی‌اش به ۵۰۳.۱ میلیون دلار رسیده است. این عدد نشان از ۱۴۰ درصد رشد نسبت به درآمد عملیاتی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ ال‌جی دارد. دو بخش‌ Appliance & Air Solution و Home Entertainment شرکت ال‌جی باعث شده‌اند تا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶، این کمپانی به چنین رکوردی در کسب سود دست یابد.

هنگامی که صحبت در مورد گوشی‌های هوشمند به میان آید اما، شرایط برای ال‌جی چندان خوب به نظر نمی‌رسد. بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی ۱۳.۹ میلیون گوشی‌هوشمند را در بازه زمانی مورد بحث به فروش رسانده که ۳ درصد نسبت به سه ماهه اولیه سال ۲۰۱۶ رشد داشته است، اما با وجود همین رشد به دنبال کاهش فروش کلی گوشی‌هوشمند ال‌جی جی ۵، باز هم این شرکت ۱۳۲.۱ میلیون دلار در این بخش ضرر داشته است. اما ال‌جی بر این باور است که اوضاع در آینده بهبود خواهد یافت و یک نکته جالب در این مورد وجود دارد: کمپانی ال‌جی تایید کرده که یک گوشی‌هوشمند جدید در سری V به زودی و در سه‌ماهه جاری معرفی خواهد شد.

همین چند وقت پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ال‌جی احتمالا قصد دارد مدل جایگزین گوشی‌هوشمند LG V10 را در ماه سپتامبر معرفی کند و حالا به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. گوشی‌هوشمند جدید مورد اشاره شاید LG V20 یا LG V11 نامیده شود. متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد امکانات و قابلیت‌های دستگاه یاد شده اعلام نشده، اما انتظار داریم این گوشی‌هوشمند کم و بیش به V10 شباهت داشته باشد که تصویر آن را نیز می‌توانید در بالای مطلب مشاهده کنید. بنابراین گوشی‌هوشمند جدیدی که ال‌جی قصد دارد به زودی آن را معرفی کند، احتمالا از یک نمایشگر QHD بهره خواهد برد و لبه‌های آن نیز نسبت به مدل کنونی کمتر خواهد شد. LG V20 یا LG V11 همانند نسل قبلی‌اش ممکن است مجهز به فریمی از جنس فلز باشد که در این صورت مقاومت بیشتری در برابر ضربات احتمالی خواهد داشت.

مسلما در صورتی که اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد نسل بعدی گوشی‌هوشمند جدید ال‌جی در سری V در دسترس قرار گیرد، شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات