اوپو با فروش ۱۰۰ میلیون‌ گوشی هوشمند، می تواند برنده امسال بازار باشد

دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فروش گوشی‌های هوشمند چینی رو به افزایش است و کمپانی‌هایی نظیر هواوی، اوپو و شیائومی در جمع ۱۰ برند پر‌فروش سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد که اوپو بزرگ‌ترین برنده امسال بازار موبایل است و می‌تواند به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی دست یابد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دنیای موبایل در حال تغییر است و برند‌هایی مانند اچ‌تی‌سی، بلک‌بری و سونی با مشکلات زیادی روبرو هستند، مایکرو‌سافت تمرکز لازم را ندارد و نوکیا در آینده‌ای نزدیک، در حال برخاستن از خاکستر گذشته است. صنعت موبایل سامسونگ و اپل حتی با وجود مشکلات در سال گذشته و رکود کنونی، همچنان مورد تهدید نیست. هواوی تاج پادشاهی را برای خود می‌خواهد، اما با وجود افزایش فروش بالا در سال گذشته، به نظر می‌رسد که فروش امسال این شرکت، شاهد افزایش جزئی باشد.

اکنون زمان مناسبی برای ترقی سریع چندین کمپانی چینی نظیر اوپو، ویوو و لکو است. اگرچه اوپو تقریباً در آمریکا غیر‌فعال است اما موفق شده در سه ماهه نخست امسال، رتبه چهارم فروش گوش‌های هوشمند را به دست آورد.

اما احتمالاً بزرگ‌ترین دستاورد این شرکت، فروش ۱۰۰ میلیون گوشی‌ در سال ۲۰۱۶ است که با توجه به امتیازات اخیر R9 امکان‌پذیر است. پیش از این، انتظار می‌رفت که اوپو ۸۰ میلیون گوشی بفروشد که این آمار نیز در مقایسه با فروش ۵۰ میلیونی در سال ۲۰۱۵، افزیش بالایی را نشان می‌دهد. مدل‌های R9 به تنهایی می‌توانند فروش ۲۰ میلیونی را تجربه کنند و این آمار بدون محاسبه مدل‌‌های F1، F1 Plus و F1s  است.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا تا‌کنون از گوشی‌های اوپو استفاده کرده‌اید؟ به عقیده شما، اوپو در سال ۲۰۱۶ چند گوشی خواهد فروخت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات