گوگل مشکل کنترل صدای نکسوس ۵ را با ارائه یک بروزرسانی رفع می کند

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکلاتی در کنترل صدای نکسوس ۵ پس از دریافت آخرین آپدیت منتشر شده بود. حال گفته می‌شود گوگل قصد دارد با ارائه‌ی یک آپدیت جدید، این مشکل را برطرف کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کاربران مختلف با نصب آخرین نسخه‌ی آپدیت‌های ارائه شده برای نکسوس ۵، شاهد مشکلاتی بودند که گوگول وقوع آن‌ها را پیش‌بینی نکرده بود. گفته می‌شود که باگ‌هایی در کنترل صدای این گوشی هوشمند ایجاد شده است. این مشکلات پس از ارائه‌ی آپدیتی با کد MOB30P که در ماه اخیر برای نکسوس ۵ منتشر شده به وجود آمده است.

ٔNexus 5

یکی از مشکلاتی که پس از نصب این بروزرسانی گریبان‌گیر کاربران شده این است که علی‌رغم حرکت اسلایدر مربوط به صدا، تنظیم صدای گوشی در زمان مکالمه امکان‌پذیر نیست. یکی دیگر از مشکلاتی که در مشکل‌یاب پروژه‌ی اوپن‌سورس اندروید (Android Open Source Issue Tracker) یافت شده است، مربوط به کاربری است که نمی‌توانسته اسلایدر مربوط به صدا را از نیمه‌ی آن کمتر کند. یکی دیگر از کاربران گزارش داده که پس از اتمام مکالمه، به دلیل وجود یک پژواک آزاردهنده در صدا، نمی‌توان از بلندگوی گوشی استفاده کرد.

با مراجعه به بخش AOSP Issue Tracker می‌توانید تمامی این گزارش‌ها را مشاهده کنید. این مشکل با کد ۲۱۵۴۸۳ مشخص شده است. البته با دانگرید کردن به بیلد قبلی می‌توان به راحتی این مشکل را برطرف کرد. برای انجام این کار باید ابتدا به Factory Image نکسوس ۵ رفته و سپس یک آپدیت با کد MOB30M را برای بازگشت به نسخه‌ی قبلی دریافت کرده و بر روی گوشی خود فلش بزنید. به محض ارائه‌ی آپدیت امنیتی بعدی، گوشی شما نیز بروزرسانی خواهد شد.

یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن ارائه‌ی آپدیت از سوی گوگل است. یک مدیر انجمن قابل اعتماد در صفحه‌‌ی Reddit نکسوس ۵ می‌گوید گوگل احتمالا تا یک هفته‌ی دیگر این آپدیت را منتشر خواهد کرد.

آیا شما نیز این مشکلات را در نکسوس ۵ خود مشاهده کرده‌اید؟ تجربیات خود را با ما و سایر دوستانتان در زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات