تصاویر جدیدی از قاب پشتی و مبدل لایتنینگ آیفون 7 فاش شد

یک‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در جدیدترین شایعه مربوط به آیفون ۷، حالا شاهد نمایی بسیار خوب از بخش پشتی دستگاه هستیم. علاوه بر این، عکس‌هایی از یک مبدل برای تبدیل جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به پورت لایتنینگ نیز منتشر شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا شش یا هفت هفته دیگر تا زمان معرفی رسمی آیفون ۷ و نیز آیفون ۷ پلاس زمان باقی مانده است. با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی این دو مدل گوشی‌ هوشمند جدید، اخبار و شایعه‌های مرتبط با مشخصات و تصاویر این محصولات نیز بیشتر می‌شود. امروز هم چندین عکس از گوشی‌ هوشمند آیفون ۷ منتشر شده که در این تصاویر شاهد بخش پشتی دستگاه هستیم. لازم به ذکر است که این عکس‌ها در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده‌اند.

تاکنون با توجه به تصاویر اخیر از آیفون ۷ احتمالا یک نمای کلی از این محصول را در ذهن دارید. خطوط آنتن از جای همیشگی خود در بخش نزدیک به لبه بالا و پایین، حالا دقیقا به لبه‌ی بالا و به لبه‌ی پایین دستگاه منتقل شده‌اند. علاوه بر این همانطور که بارها در شایعات هم اعلام شده بود در تصاویر جدید منتشر شده از آیفون‌های امسال اپل نیز شاهد حذف پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستیم. همچنین در این عکس‌ها یک لنز دوربین بزرگ‌تر نسبت به لنز دوربین مدل‌های قبلی در بخش پشتی گوشی به چشم می‌خورد. اگر این تصاویر جعلی نباشد، پس از همین حالا و پیش از معرفی رسمی آیفون ۷ توانسته‌ایم ظاهری تقریبا کامل از این محصول را مشاهده کنیم.

علاوه بر تصاویری که از آیفون‌های امسال اپل در شبکه‌‌ی اجتماعی Weibo منتشر شده، چندین عکس دیگر نیز از یک مبدل فیش هدفون در دسترس قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید از هدفون‌های سابق خود که با پورت ۳.۵ میلی‌متری همخوانی دارند نیز استفاده کنید. در این تصاویر فیش هدفون معمولی به مبدل متصل شده و از مبدل نیز به درگاه لایتنینگ اتصال یافته است. بنا به شایعه‌هایی که چندی پیش منتشر شده، ظاهرا اپل قصد دارد مبدلی مشابه با مبدل یاد شده را در جعبه آیفون ۷ قرار دهد.

از آنجا که هیچ منبع موثقی واقعی بودن این تصاویر را تایید نکرده، بنابراین باید گفت مثل همیشه نمی‌توان با اطمینان کامل گفت که آیفون ۷ دقیقا چنین شکلی داشته باشد و برای فهمیدن این موضوع چاره‌ای جز صبر کردن و معرفی رسمی این محصول نداریم. در زیر می‌توانید تصاویر جدید آیفون ۷ که به آن‌ها اشاره کردیم را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات