شیائومی ردمی پرو به پردازنده ۱۰ هسته ای و دوربین دوگانه مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت شیائومی به تازگی چند تیزر تبلیغاتی رسمی برای گوشی‌ هوشمند Redmi Pro که قرار است به زودی معرفی شود، منتشر کرده است. اولین تیزر که اساسا یک ویدیو تبلیغاتی است، نشان از این دارد که نمایشگر این محصول از نوع OLED خواهد بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این موضوع رسما تایید شده که گوشی‌ هوشمند Redmi Pro در روز ۲۷ جولای ۲۰۱۶ (۶ مرداد) معرفی خواهد شد. صبح امروز کمپانی شیائومی تایید کرده که گوشی‌ هوشمند ردمی‌پرو از یک صفحه‌نمایش از نوع OLED بهره می‌برد. اگرچه تعداد گوشی‌هایی که با پنل OLED در بازار وجود دارند بسیار زیاد است، اما برای شیائومی این اولین باری است که یک گوشی‌ هوشمند با پنل OLED را عرضه خواهد کرد.

امروز کمپانی چینی شیائومی چند تیزر رسمی تبلیغاتی منتشر کرده که در یکی از آن‌ها آشپز مشهور Liu Shi Shi در حال طبخ یک OLED PING است و همانطور که اشاره شد این تیزر نشان از OLED بودن نمایشگر گوشی ردمی‌پرو دارد. در دومین تیزر نیز بر اساس نوع غذایی که این آشپز در حال پختن آن است به عدد ۱۰ اشاره شده که احتمالا نشان از ۱۰ هسته‌ای بودن Redmi Pro دارد.

ردمی پرو

بر اساس گزارش‌هایی که تا‌کنون در منابع مختلف منتشر شده، گفته می‌شود گوشی‌ هوشمند ردمی‌پرو مجهز به پردازنده‌ای ۱۰ هسته‌ای خواهد بود و همچنین از دوربین دوگانه بهره می‌برد. همچنین بد نیست به مشخصات این محصول که تاکنون در دسترس داریم اشاره‌ای داشته باشیم. ردمی‌پرو از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد که کیفیت آن ۱۰۸۰p است. حافظه رم پردازشی این گوشی ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن هم ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود این دستگاه از دو سیم‌کارت همزمان پشتیبانی می‌کند و سیستم‌عامل آن اندروید MIUI است که بر اساس اندروید ۶.۰ مارشمالو توسعه داده شده است. از نظر قیمتی نیز گفته شده که ردمی‌پرو با قیمتی بیش از سایر محصولات سری Redmi به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات