تصاویری از گوشی هوشمند جدید سونی با نام اکسپریا F8331 فاش شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از یک گوشی هوشمند منتسب به سونی با نام اکسپریا F8331 فاش شده که گمانه‌ها در خصوص تلاش ژاپنی‌ها برای عرضه‌ی یک پرچمدار جدید را قوت بخشیده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تصاویر جدیدی منتسب به یک گوشی هوشمند جدید از سونی با نام اکسپریا F8331 فاش شده که احتمال رونمایی از یک گوشی‌هوشمند پرچمدار از سوی این کمپانی را با طراحی جدید و جدا شدن از خط مشی طراحی سری Z تقویت می‌کند.

همانطور که اشاره کردیم ظاهر این گوشی هوشمند و الگوی طراحی آن متفاوت بوده و جدا از روشی است که این کمپانی برای طراحی سری Z به کار می گرفت.

اکسپریا F8331 سونی

به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند که اکسپریا F8331 نام دارد بالاتر از اکسپریا ایکس پرفومنس قرار می‌گیرد. نمایشگر مورد استفاده کمی بزرگ‌تر بوده، اما رزولوشن آن همچنان فول اچ‌دی است، هرچند دو دوربین جلو و عقب تعبیه شده روی آن قادرند تا ویدیوهایی با رزولوشن 4K را ثبت کنند.

از نظر طراحی می‌توان تغییراتی را در این گوشی هوشمند مشاهده کرد، همچنان حاشیه‌ی بالا و پایین همچنان به قوت خود باقی است با این تفاوت که در طرفین شاهد وجود خمیدگی هستیم. در پشت گوشی شاهد تغییراتی در چینش محل قرارگیری دوربین و فلش دوقلو هستیم. همچنین بخشی از پنل پشتی گوشی در قسمت پایین دارای الگوی طراحی متفاوتی است که احتمالا مربوط به شیار آنتن است. همچنین باید به استفادهداز فلز تراش خورده در پنل پشتی اشاره کرد.

اکسپریا F8331 سونی

پنل جلوی این گوشی بیشتر شبیه به محصولات سونی است، بطوریکه بلندگوهای استریو در کنار آنتن NFC در پنل جلویی قرار گرفته‌اند.

در لبه‌ی پایین گوشی نیز می‌توان درگاه USB از نوع C را مشاهده کرد، همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز در لبه‌ی بالایی قرار گرفته است.

هنوز مشخص نیست که آیا سونی این محصول را راهی بازار خواهد کرد یا خیر، اما با نزدیک شدن به ایفا ۲۰۱۶ می‌توان حدس زد که سونی با دست پر در این گردهمایی حاضر خواهد شد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات