تماشا کنید: جعبه گشایی نسخه المپیک 2016 گلکسی اس 7 اج توسط سامسونگ

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ برای المپیک ۲۰۱۶ ریو نسخه ویژه‌ای از گلکسی اس ۷ اج را طراحی کرده است که ساختار نسبتا متفاوتی دارد. سامسونگ در بخش رابط کاربری و تم این محصول تغییراتی را اعمال کرده است. حال تیزری منتشر شده که این نسخه از پرچم‌دار سامسونگ در آن جعبه گشایی می‌شود. همراه زومیت باشید تا به تماشای این تیزر تبلیغاتی بنشینیم.
تبلیغات

مدت زمان زیادی است که سامسونگ حامی و اسپانسر المپیک به حساب می‌آید و این موضوع از سال ۱۹۹۸ تاکنون ادامه داشته است. این شرکت تلفن‌های هوشمندش را در اختیار تیم‌های مختلف قرار می‌دهد. اکنون در حال نزدیک شدن به المپیک ۲۰۱۶ هستیم که در شهر ریو از برزیل برگزار خواهد شد. سامسونگ نیز تعداد زیادی از دستگاه‌هایش را برای این رویداد آماده کرده است. جعبه این گوشی‌ها نام نسخه ویژه مربوط به بازی‌های المپیک را خورده‌اند. فروش این نسخه به تعداد محدود و در مناطق خاصی صورت خواهد گرفت. سامسونگ امروز ویدیویی را منتشر کرد که در آن گلکسی اس ۷ اج مربوط به بازی‌های المپیک را جعبه گشایی می‌کند. این دستگاه به تعداد ۲۰۱۶ عدد در برزیل، آمریکا، چین، آلمان و کره به فروش خواهد رسید. البته سامسونگ ۱۲۵۰۰ دستگاه گلکسی اس ۷ اج و گیر IconX برای ورزشکاران بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ آماده کرده است.

گلکسی اس 7 اج المپیک

سخت افزار و مشخصات نسخه عادی گلکسی اس ۷ اج و نسخه بازی‌های المپیک آن یکسان هستند. اما سامسونگ تغییراتی را در ظاهر و نرم افزار آن اعمال کرده است. در طراحی ظاهری این دستگاه از رنگ‌های زرد، سبز، آبی ، زرد و مشکی استفاده شده است همگی حکایت از رنگ‌های آرم المپیک دارند. اطراف دوربین پشتی، سنسور و فلش آن نیز توسط یک حلقه آبی پوشانده شده است. دکمه پاور حلقه‌ای به رنگ قرمز دارد و دکمه‌های کنترل حجم صدا دارای حاشیه سبز رنگ هستند. این در حالی است که اسپیکر و دکمه هوم دستگاه حاشیه زرد رنگی دارند. سایر بخش‌های دستگاه به رنگ مشکی بوده و این موضوع در رابط کاربری دستگاه نیز به چشم می‌خورد. سامسونگ در رابط کاربری و تم این دستگاه تغییراتی را اعمال کرده است که این اقدام باعث شده گوشی هرچه بیشتر حال و هوای بازی های المپیک را داشته باشد. در بسیاری از بخش‌های رابط کاربری نیز از همان پنج رنگی که در طراحی گوشی شاهد آن بودیم، استفاده شده است. حضور این رنگ‌ها در بخش‌هایی نظیر تصویر زمینه، پیامک‌ها، بخش تماس، صفحه مخاطبین و نوار نوتیفیکیشن به چشم می‌خورد. برخی طرح‌های مربوط به المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز در تصویر زمینه این گوشی دیده می‌شود. سامسونگ اپلیکیشن جدید پرچم سه بعدی را در این دستگاه قرار داده است. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند ملیت‌شان را انتخاب کنند تا پرچم مربوط به آن در صفحه ۵.۵ اینچی دستگاه نمایش داده شود

سامسونگ در این تیزر تبلیغاتی سایر قطعات موجود در جعبه این نسخه را نیز نمایش می‌دهد. جعبه این گوشی به صورت نوعی کیف طراحی شده که می‌توان مجددا از آن استفاده کرد. این کار باعث شده که جعبه‌های دوریختنی برای این محصول کاهش یابد. این جعبه جهت مسابقات ریو ۲۰۱۶ طراحی شده است و این موضوع نیز روی کیسه و قوطی آن حک شده است. در ادامه می‌توانید این تیزر تبلیغاتی را مشاهده کنید.

لینک دانلود با کیفیت 360p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات