اوپو اف 1 اس به عنوان جانشین OPPO F1 معرفی شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو امروز محصولی جدید را با نام F1s معرفی کرد که جانشین F1 که اوپو آن را متخصص سلفی می‌داند، به حساب می‌آید. اطلاعات زیادی در خصوص این تلفن هوشمند منتشر نشده اما اوپو اعلام کرده که این دستگاه نیز از نقاط قوت نسخه قبلی بهره می‌برد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اوپو چندی پیش محصولی را با نام F1 معرفی کرد که لقبش "متخصص سلفی" بود. حال با گذشت شش ماه از زمان معرفی اوپو اف ۱ این شرکت امروز F1s را معرفی کرده است که انتظار می‌رود مرحله جدیدی را آغاز کند. این محصول از همان نقاط قوت نسخه پیشین بهره می‌برد. لازم به ذکر است که نسخه پیشین در سه ماهه نخست سال جاری توانست در زمینه‌ی فروش برای این شرکت رکورد بزند.

اوپو تصمیم دارد در نیمه دوم امسال محصول جدیدش را در صدر خط تولیدش قرار دهد. در گزارش معرفی این محصول اطلاعات بسیاری کمی در خصوص آن منتشر شده است. اما اوپو نوید داده که این محصول نیز از "میراث F1 در زمینه عکاسی عالی، طراحی خوب، کارایی بالا" بهره می‌برد و دارای ویژگی‌های جدیدی است.

فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این تلفن هوشمند جدید منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که شروع عرضه آن در ماه آگوست باشد. از آن جایی که اوپو اف ۱ اس محصولی است که از قابلیت‌های بالایی بهره می‌برد با این اوصاف شاید در آن شاهد برخی از ویژگی‌هایی باشیم که اوپو در نمایشگاه MWC معرفی کرد. سنسور تصویر دارای لرزشگیر SmartSensor و Super VOOC برای شارژ سریع از این جمله هستند. البته فعلا در این خصوص اطلاعات موثقی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات