ال‌جی رابط کاربری G3 را برای تلفن‌های میان‌رده و پایین‌رده خود نیز ارایه می‌کند

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
تلفن هوشمند G3 ال‌جی یکی از برترین پرچمداران اندرویدی موجود در بازار است که می‌تواند برگ برنده ال‌جی در رقابت با کمپانی‌های بزرگی چون سامسونگ و اپل باشد. حال به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد رابط کاربری پیشرفته این تلفن را برای سایر محصولات میان رده و پایین رده خود نیز ارائه کند.
تبلیغات

یکی از دلایل موفقیت تلفن G3 در بازار ابزارهای هوشمند امسال، رابط کاربری جدید آن است. طراحی نسبتا تخت و ساده با امکانات فراوان و رنگ بندی زیبا که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند.

ال‌جی اعلام کرده این اینترفیس جدید را به رابط کاربری استاندارد تمام تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های خود تبدیل خواهد کرد. در واقع کره‌ای‌ها قصد دارند این ویژگی‌ها را به ابزارهای میان‌رده و پایین‌رده خود نیز انتقال دهند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند از رابط کاربری ساده شده دوربین که فقط مهم‌ترین منوها و قابلیت‌ها را نمایش می‌دهد استفاده کنند. همچنین کاربران تلفن‌های میان رده می‌توانند از قابلیت Touch and Shoot ال‌جی که امکان فوکوس و ثبت تصویر با یک لمس به طور خودکار را به کاربر می‌دهد، بهره‌مند شوند.

ال‌جی همچنین کیبورد هوشمند خود را برای سایر تلفن‌های خود ارائه خواهد کرد. این کیبورد پیشرفته علاوه بر قابلیت‌هایی چون حدس زدن واژه بعدی، انعطاف بیشتری دارد و کاربر می‌تواند ارتفاع آن را کم و زیاد کند. ال‌جی مدعی است به کمک این کیبورد میزان اشتباهات تایپی تا ۷۵ درصد کاهش می‌یابند.

یونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل ال‌جی درباره این تصمیم می‌گوید:

استانداردسازی این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها در محصولات میان‌رده و پایین‌رده، تنها بخشی از برنامه ما برای آن است که تمام ابزارهای ال‌جی عالی و منحصربفرد به نظر برسد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات