Maimang 5 هواوی معرفی شد: صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی و دوربین ۱۶ مگاپیکسل

جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی Maimang 5 هواوی به طور رسمی در چین معرفی شد. این گوشی که به احتمال زیاد در سایر نقاط دنیا با نام G9 شناخته خواهد شد دارای سخت افزار قدرتمند و قیمتی مناسب است.
تبلیغات

گوشی جدید هواوی با نام Maimang 5 معرفی شد. این گوشی در سایر نقاط دنیا به غیر از چین به احتمال زیاد با نام جی ۹ شناخته خواهد شد.

از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچ فول اچ‌دی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 4K، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ است. این گوشی دارای ۳ یا ۴ گیگابایت رم بوده و بسته به مقدار رم دارای ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز هست. باتری Maimang 5 ظرفیت ۳٫۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

سیستم عامل پیش‌فرض گوشی اندروید ۶ مارشملو بوده و رابط کاربری آن نسخه‌ی ۴.۱ از EMUI است. Maimang 5 دارای ابعاد ۱۵۱.۸ در ۷۵.۷ در ۷.۳ میلی‌متری بوده و ۱۶۰ گرم وزن دارد. این گوشی مجهز به بدنه‌ی فلزی بوده و حسگر اثر انگشت نیز در پشت آن قرار گرفته است. Maimang 5 در سه رنگ وارد بازار خواهد شد.

جی 9

نسخه‌ی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از این گوشی روز ۳۱ تیر ماه با قیمت معادل ۳۸۸ دلار در چین عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات