لنوو اولین گوشی ویندوزی خود را به صورت اختصاصی برای ژاپن عرضه می کند

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که خیلی‌ها نسبت به آینده‌ی پلتفرم ویندوز موبایل با شک و تردید نگاه می‌کنند، هر از چند گاهی برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تصمیم می‌گیرند محصولی را مبتنی بر این سیستم عامل روانه‌ی بازار کنند. خبری منتشر شده که لنوو قصد دارد اولین گوشی ویندوزی خود را به صورت اختصاصی برای بازار ژاپن عرضه کند.
تبلیغات

بی شک مایکروسافت برای زنده‌ نگه داشتن اکوسیستم ویندوز موبایل به همکاری تولیدکنندگان نیاز دارد تا بتواند آینده‌ای درخشان را برای ویندوز 10 موبایل رقم بزند. با اینکه سهم اندک این پلتفرم از بازار گوشی‌های هوشمند باز هم در حال کم شدن است، ولی هر از چند گاهی برخی از کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، محصولی را با سیستم عامل ویندوز موبایل عرضه می‌کنند. به تازگی اعلام شده لنوو قصد دارد اولین گوشی ویندوزی خود را به صورت اختصاصی برای بازار ژاپن عرضه کند.

تا امروز برندهایی چون اچ‌پی، ایسر و شیائومی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های ویندوزی پیوسته بودند و بعد از این باید لنوو را به این جمع نیز اضافه کنیم. این غول دنیای دستگاه‌های کامپیوتری قصد دارد اولین گوشی ویندوزی خود را با نام SoftBank 503LV به طور اختصاصی برای سافت‌بانک و بازار ژاپن عرضه کند. سافت‌بانک یکی از سه اپراتور بزرگ سرزمین آفتاب تابان است.

گوشی ویندوزی لنوو دارای پنل شیشه‌ای در پشت دستگاه است و مانند محصولات ویندوزی دیگر نظیر گوشی ژاپنی NuAns Neo و لومیا 950 و الیت ایکس 3 اچ‌پی، یک گوشی پرچمدار نیست.

این گوشی میان‌رده به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷، ۳ گیگابایت رم، باتری ۲۲۵۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۸ و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی  و بدنه‌ای با ضخامت ۷.۶ میلی‌متر مجهز شده است. به نظر می‌رسد این گوشی با آپدیت سالانه‌ی ویندوز وارد بازار خواهد شد و از قابلیت کانتینیوم نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات