گلکسی نوت 7 همزمان با رونمایی به بازار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تایید کرد که روز دوم آگوست یا همان ۱۲ مرداد ماه طی مراسمی در نیویورک از نسل جدید فبلت خود رونمایی خواهد کرد. حال یک رسانه‌ی کره‌ای مدعی شده گلکسی نوت ۷ در همان روز همزمان با رونمایی راهی بازار خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در روزهای اخیر سامسونگ رسما تایید کرد که نسل جدید فبلت خود را که گلکسی نوت ۷ نام خواهد داشت طی مراسمی که ۱۲ مرداد ماه در نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند برای هماهنگی با سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج با یک سال جهش تحت نسخه‌ی هفتم راهی بازار خواهد شد. حال یک رسانه‌ی کره‌ای مدعی شده که این گوشی هوشمند همزمان با رونمایی راهی بازار شده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. براساس اطلاعات برگرفته از منابع موجود در اپراتورهای مخابراتی، به نظر می‌رسد سامسونگ با تولید انبوه این گوشی هوشمند، تعداد زیادی از گلکسی نوت ۷ را برای عرضه در روز ۱۲ مرداد ماه آماده کرده است.

گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ در نظر دارد تا با این کار از تب ایجاد شده برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و عملکرد خوب این دو گوشی هوشمند در بحث فروش استفاده کرده و همچنین گوشی هوشمند خود را به المپیک ریو که سامسونگ حضور فعالی در آن خواهد داشت، برده و نمایش دهد. سامسونگ یکی از اسپانسرهای اصلی المپیک ریودوژانیرو است. همواره بین رونمایی و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سامسونگ فاصله‌ی چند روزه یا چند هفته‌ای بوده، بطوریکه گلکسی نوت ۵ روز ۱۳ آگوست رونمایی و ۲۱ آگوست راهی بازار شد. سامسونگ در نظر دارد تا با عرضه‌ی زودهنگام گلکسی نوت ۷ بهترین شانس را پیش از رونمایی و عرضه‌ی نسل جدید آیفون اپل در اختیار داشته باشد.

باید دید که آیا سامسونگ گوشی هوشمند خود را همزمان با رونمایی راهی بازار می‌کند یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات