ال جی گوشی V20 را ماه سپتامبر معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی وی 10 یکی از پرچمداران و گوشی‌های رده‌بالای این غول کره‌ای است که در کلاس نظامی تولید شده و علاوه بر مشخصات فنی قدرتمند طراحی جالب توجهی نیز دارد. امروز اعلام شده ال‌جی قصد دارد اوایل ماه سپتامبر از نسخه‌ی جدید این گوشی به نام V20 رونمایی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با اینکه ال‌جی دو گوشی جذاب جی 5 و وی 10 را وارد بازار کرده تا بتواند سهم بیشتری از فروش گوشی‌های هوشمند داشته باشد، ولی به نظر می‌رسد در نهایت انتظارات این غول کره‌ای برآورده نشده است. امروز خبری منتشر شده که نشان می‌دهد کمپانی ال‌جی قصد دارد اوایل ماه سپتامبر از گوشی وی 20 خود رونمایی کند.

ETNews گزارش کرده ال‌جی هنوز نام نسل جدید وی 10 را قطعی نکرده است و احتمالا به جای استفاده از نام V11 سراغ V20 برود. همچنین گفته می‌شود این کمپانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که بتواند پرچمدار جدید خود را اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر سال جاری میلادی روانه بازار کند.

تا‌کنون هیچ گونه جزئیاتی از مشخصات فنی گوشی جدید ال‌جی منتشر نشده و باید منتظر باشیم تا در روزهای آتی خبرهای بیشتری اعلام شود.

ضمن اینکه این منبع خبری در گزارش خود به معرفی گلکسی نوت 7 سامسونگ در تاریخ ۲ آگوست (۱۲ مرداد) و عرضه‌ی بی‌وقفه‌ی آن بعد از رونمایی محصول اشاره کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات