سامسونگ تایید کرد: گلکسی نوت 7 دوازدهم مرداد ماه رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره پس از شایعات فراوان سامسونگ رسما اعلام کرد رویداد آنپکد بعدی خود برای معرفی «شاهکار جدیدش» روز ۱۲ مرداد برگزار خواهد شد. به طور قطع با توجه به پوستر منتشر شده شاهد معرفی گلکسی نوت 7 خواهیم بود.
تبلیغات

۱۲ مرداد روزی است که سامسونگ از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. سامسونگ در وبلاگ رسمی خود با انتشار پوستر بالا، گریزی به برخی ویژگی‌های فبلت جدید خود نیز زده است: «عملکردهای بیشتر قلم اس پن و صفحه نمایش بزرگ، باعث می‌شوند که گلکسی نوت ۷ به ابزاری برای دستاوردهای بزرگ و نشان دادن خود باشد. این گوشی مناسب افرادی است که می‌خواهند بیشترین بهره را از گوشی و البته زندگی خود ببرند.»

همانطور که انتظار می‌رفت، سامسونگ به جای نام گلکسی نوت ۶ از نام گلکسی نوت ۷ برای فبلت جدید خود بهره خواهد برد. سامسونگ در مورد دلیل این کار به این نکات اشاره کرده است: «یکپارچه کردن دسته‌های مختلف محصولات...کم کردن اشتباهات در مورد جدیدترین‌ها در حوزه‌ی فناوری موبایل....و البته هماهنگی کامل با محصولات سری اس»

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۷ دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD، شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش حافظه باشد. همچنین نوت ۷ دارای دوربین‌های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی مشابه با گلکسی اس ۷ خواهد بود و باتری آن ظرفیت ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. به علاوه این فبلت دارای اسکنر عنبیه‌ی چشم بوده و دارای گواهی‌های IP 68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، خواهد بود. 

فبلت جدید سامسونگ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در آمریکا و اکسینوس ۸۸۹۳ در سایر نقاط جهان خواهد بود.

رویداد آنپکد سامسونگ روز ۱۲ مرداد ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، پس این روز را در تقویم خود علامت بزنید تا پوشش زنده زومیت از مراسم و همچنین تصاویر و اولین ویدیوها از پرچمدار جدید سامسونگ را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با فبلت جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 7مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات