زنفون 3 Deluxe ایسوس با پردازنده اسنپدراگون 821 عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
زنفون ۳ Deluxe یکی از بهترین محصولات کمپانی ایسوس است که امروز جزئیات کاملی از نسخه‌های جدید آن در مراسم رونمایی در تایوان و هنگ کنگ منتشر شد. مهم‌ترین ویژگی این گوشی پرچمدار، استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ است که روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد. پیش از این قرار بود این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از معرفی محصولات جدید ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶، کاربران منتظر عرضه‌ی رسمی این گوشی‌ها بودند. در این نمایشگاه، سری زن فون ۳ در نسخه‌های مختلف معرفی شد که Zenfone 3 Deluxe یکی از این نسخه‌ها بود. اما در مراسمی که ایسوس امروز به عنوان مراسم رونمایی هنگ کنگ و تایوان خود برگزار کرده است، یک سورپرایز ویژه برای کاربران تدارک دیده شده بود. ایسوس در این مراسم اعلام کرد که قرار است زن فون ۳ دلوکس با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ به جای ۸۲۰ عرضه شود.

زن فون ۳ دلوکس اولین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که از اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز در آن استفاده شده است. طبق اطلاعاتی که پیش از این در مورد این گوشی منتشر شده بود، صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ از دیگر مشخصات Zenfoe 3 Deluxe هستند. این گوشی از شبکه‌ی پر سرعت Cat 13 LTE نیز پشتیبانی می‌کند و مجهز به دو اسلات سیم‌کارت میکرو و نانو است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به فناوری شارژ سریع ۳ اشاره کرد.

زن فون ۳ دلوکس که طراحی فلزی زیبایی هم دارد، در سه نسخه عرضه خواهد شد. کامل‌ترین نسخه‌ی این گوشی از بهترین سخت‌افزارهای بازار بهره می‌برد. ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع UFS 2.0 برای این نسخه در نظر گرفته شده است. بعلاوه، کاربر می‌تواند از اسلات سیم‌کارت دوم برای اتصال کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت استفاده کند. قیمت این نسخه از گوشی پرچمدار ایسوس، ۷۸۰ دلار خواهد بود.

دو نسخه‌ی دیگر این گوشی، مجهز به پردازنده‌ی ۲.۱۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۲۰ هستند. یکی از این نسخه‌ها دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که قیمتی حدود ۵۰۰ دلار خواهد داشت و برای نسخه‌ی دیگر که دارای حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی است، قیمت ۵۶۰ دلار در نظر گرفته شده است. تمامی نسخه‌های محصول جدید ایسوس، گواهی پلتفرم واقعیت مجازی گوگل به نام Daydream را نیز دریافت کرده‌اند.

دیگر مشخصات نسخه‌های مختلف Zenfone 3 Deluxe مشترک هستند. صفحه‌نمایش 1080p سوپر آمولد با لایه‌ی محافظ گوریلا گلس ۴، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، NFC، دوربین اصلی  ۲۳ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، فوکوس لیزری و فلاش دورنگ، برخی از قابلیت‌های مشترک این نسخه‌ها هستند. برای دوربین جلوی این گوشی‌ها نیز از یک لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده شده و همه‌ی آنها به سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه مجهز هستند. نسخه‌های معمولی در ماه آگوست در تایوان و هنگ کنگ عرضه خواهند شد و نسخه‌ی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ کمی دیر‌تر عرضه می‌شود.

zenpad 3s 10

ایسوس در مراسم امروز از محصولی دیگر نیز رونمایی کرد؛ تبلت ZenPad 3S 10 (Z500M) با صفحه نمایش ۹.۷ اینچی. صفحه نمایش LCD این تبلت دارای رزولوشن ۱۵۳۶ * ۲۰۴۸ است و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است که از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این تبلت، لنز ۸ مگاپیکسلی دارد و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. تبلت جدید ایسوس مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ است و پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای مدیاتک MT8176 برای آن در نظر گرفته شده است. این پردازنده از دو هسته‌ی ۲.۱ گیگاهرتزی Cortex-A72 و چهار هسته‌ی Cortex-A53 تشکیل شده که ZenPad 3S 10 را به یک تبلت عالی برای استفاده‌های روزمره تبدیل کرده است.

از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به سنسور اثر انگشت، اتصال 802.11ac WiFi، هدفون‌های DTS نوع X audio، باتری ۵۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پورت یو‌اس‌بی نوع سی و فناوری شارژ سریع ۳ اشاره کرد. قیمت تبلت جدید ایسوس نیز ۳۴۰ دلار در نظر گرفته شده و این محصول در ماه آکوست در تایوان عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات