تصاویر جدیدی منتسب به گلکسی نوت 7 سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش خبری در رابطه با گلکسی نوت ۷ سامسونگ منتشر شد که براساس آن نسل جدید نوت لقب گران‌ترین فبلت عرضه شده توسط این کمپانی را به خود اختصاص خواهد داد. همچنین وب‌سایت فرانسوی nowhereesle سه تصویر منتسب به گلکسی نوت ۷ را فاش کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از آنکه خبری در مورد قیمت احتمالی گلکسی نوت ۷ سامسونگ منتشر شد، شاهد انتشار تصاویری از این گوشی‌هوشمند در ساعات اخیر بودیم. براساس اطلاعات ارائه شده گلکسی نوت ۷ با برخورداری از برچسب قیمت ۹۱۰ یورویی در اروپا عنوان گران‌ترین عضو از خانواده‌ی فبلت‌های سامسونگ را در طول تاریخ عرضه‌ی این محصول به خود اختصاص خواهد داد. پس از انتشار این خبر شاهد فاش شدن سه تصویر منتسب به این گوشی هوشمند توسط یک وب‌سایت فرانسوی بودیم.

تصویر بالا اولین نمونه‌ از عکس‌های فاش شده منتسب به نوت ۷ است. همانطور که مشاهده می‌کنید در حاشیه‌ی بالای گوشی‌هوشمند می‌توان سنسور‌های متعددی را مشاهده کرد که در کنار دوربین سلفی این گوشی هوشمند قرار گرفته‌اند.

گلکسی نوت 7 سامسونگ

در دو تصویر بعدی با استفاده از محافظ نمایشگر لوگوی سامسونگ پنهان شده است، اما همچنان می‌توان به جزئیات فیزیکی جلوی گوشی هوشمند توجه کرد. همانطور که مشاهده می‌کنید گلکسی نوت ۷ از وجود نمایشگری که در طرفین از خمیدگی برخوردار است، بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند تحت یک نسخه با نمایشگر خمیده راهی بازار می‌شود یا شاهد عرضه‌ی نمونه‌ای با نمایشگر تخت نیز خواهیم بود.

گلکسی نوت 7 سامسونگ

انتظار می‌رود نسل جدید گلکسی نوت ۷ سامسونگ در جریان مراسمی که دوم آگوست یا ۱۲ مرداد ماه برگزار می‌شود، رونمایی شود. به طور حتم در روزهای آینده نیز شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند خواهیم بود .

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات