گوشی Meizu MX6 روز ۲۹ تیر معرفی می شود

جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موسس کمپانی Meizu به تازگی در حساب کاربری Weibo خود اطلاعاتی را در مورد گوشی‌هوشمند معرفی نشده این شرکت موسوم به Meizu MX6 منتشر کرده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

بر اساس دعوت‌نامه‌ای که توسط کمپانی Meizu ارسال شده، گوشی‌هوشمند جدید این شرکت که Meizu MX6 نام دارد در روز ۱۹ جولای (۲۹ تیر) معرفی خواهد شد. به تازگی مشخصات فنی این محصول نیز در بنچمارک انتوتو رویت شده که بر طبق اطلاعات این بنچمارک، گوشی‌هوشمند مورد اشاره از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. پردازنده اصلی این دستگاه Helio 20 MTK6797 مدیاتک بوده که خود شامل ۱۰ هسته پردازشی است. پردازنده گرافیکی این گوشی‌هوشمند نیز Mali-T880 اعلام شده است.

امکان دارد که دو مدل از این محصول معرفی شود. مدل اول مجهز به ۳ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی است. مدل دیگر از ۴ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن هم ۶۴ گیگابایت اعلام شده است. دوربین اصلی دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود که به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که چند روز پیش نیز اعلام شده بود، کمپامی Meizu هنوز در مورد خانواده این محصول اطلاعاتی بیان نکرده است. در حال حاضر گوشی‌هوشمند Meizu Pro 6 به عنوان پرچمدار این شرکت به حساب می‌آید. این پرچمدار از نمایشگری ۵.۲ اینچی بهره می‌برد و قدرت پردازشی آن کمی بیشتر از گوشی جدید و معرفی نشده این شرکت بوده و از پردازنده Helio X25 در آن استفاده شده است. MX6 با توجه به نمایشگر ۵.۵ اینچی خود می‌تواند حکم فبلت این کمپانی را داشته باشد. در زیر می‌توانید تصویر مربوط به بنچمارک این محصول را مشاهده کنید.

meizu mx6

گوشی‌هوشمند مورد اشاره بنا به اعلام Bai Yongxiang، موسس شرکت Meizu با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد. Bai به تازگی اطلاعاتی را در مورد MX6 در حساب کاربری Weibo خود منتشر کرده است. وی همچنین اعلام کرده که بسیاری از تکنولوژی‌هایی که در MX6 بکار گرفته شده همانند تکنولوژی‌های مورد استفاده در گوشی‌هوشمند Pro 6 این کمپانی است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات