تصویر رندری از آنر 8 هواوی منتشر شد؛ وجود دوربین دوگانه در بخش پشتی گوشی

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر ۸ نام محصولی است که انتظار می‌رود به‌زودی توسط هواوی معرفی شود. امروز تصویر رندر‌ی از این دستگاه فاش شده که نشان از دوربین دوگانه این دستگاه در بخش پشت دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

آنر از سری محصولات شرکت هواوی است که این کمپانی هر ساله چند دستگاه از این سری را معرفی و روانه بازار می‌کند. محبوبیت این سری تنها به چین محدود نمی‌شود و مناطق مختلفی از جهان از این محصولات استفاده می‌کنند. امسال از سری آنر شاهد 5C، V8 و 5A بودیم. اگر پیگیر اخبار این شرکت باشید، حتما مطلع هستید که محصول جدید این سری با نام آنر ۸ در راه است. هواوی چندی پیش تایید کرد که این محصول ۱۱ جولای (۲۱ تیر) معرفی خواهد شد و مدتی بعد نیز این دستگاه در چین تاییدیه‌ دریافت کرد. سایت TENAA مشخصات و طراحی آنر ۸ را تایید کرد ولی تا پیش از آن، اطلاعات زیادی در این خصوص فاش شده بود. امروز نیز شاهد یکی از این اخبار هستیم.

بر اساس تصویری که از آنر ۸ منتشر شده، این دستگاه از فریم فلزی بهره می‌برد و در بخش پشتی دستگاه نیز سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. برند آنر هم در بخش پشتی و در بخش جلویی دستگاه به چشم می‌خورد و همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دو دوربین در بخش پشتی این محصول جای گرفته است. آنر V8 هم که اوایل امسال معرفی شد، از لحاظ دوربین چنین ساختاری داشت. در کنار دوربین دوگانه این دستگاه نیز قابلیت فوکوس لیزری و فلش LED به چشم می‌خورد. دکمه‌های پاور – قفل و کنترل حجم صدا در کناره سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند. شیار سیمکارت این محصول نیز در کناره سمت چپ قرار دارد.

آنر ۸ نمایشگر ۵.۲ اینچی با وضوح فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) دارد. ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت نیز وجود دارد. پردازش‌های آنر ۸ توسط پردازنده‌ای هشت هسته‌ای انجام می‌شود که فرکانس هر هسته آن روی ۲.۳ گیگاهرتز قفل شده است و به نظر می‌رسد که این پردازنده Kirin 950 باشد. هر دو دوربین پشتی از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند. سیستم عامل دستگاه اندروید ۶.۰ مارشمالو است و از رابط کاربری Emotion UI بهره می‌برد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که امکان تعویض آن توسط کاربر وجود ندارد. ابعاد آنر ۸ در حدود ۱۴۵.۵×۷۱×۷.۴۵ میلی‌متر است و وزنی ۱۵۳ گرمی دارد. این محصول جدید هواوی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد که به نظر می‌رسد قاب پشتی هر دوی آن‌ها سفید رنگ باشد.

نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات