تصویر لومیا 730 با قاب پشتی جداشدنی و امکان شارژ بی‌سیم فاش شد

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
تصویری منتسب به لومیا 730 که از اسناد مربوط به دریافت گواهی توسط بیدو منتشر شده، اطلاعاتی را از این تلفن‌هوشمند در اختیار کارشناسان و علاقمندان قرار داده است. پیش از این نیز اطلاعاتی از این تلفن‌هوشمند منتشر شده که این محصول را تلفن‌هوشمندی با قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت سلفی عنوان کرده است.
تبلیغات

 براساس تصویری که به این تلفن‌هوشمند نسبت داده شده است، می‌توان به داده‌ها و اطلاعات جدید در مورد محصول آتی ردموندی‌ها دست یافت. سند فاش شده نشان از این دارد که این محصول از میکرو USB پشتیبانی کرده و همچنین باید از نانو سیم‌کارت در آن استفاده کرد.

همچنین براساس اطلاعاتی که توسط nokibar، منتشر شده، لومیا 730 از شارژ بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی خواهد کرد که از طریق قاب پشتی قابل تعویض امکان پذیر شده است. همچنین باید به پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی 4G LTE نیز اشاره کرد.

این تلفن‌هوشمند با ابعاد 68.5 در 134.7 میلی‌متر طراحی شده و به‌نظر می‌رسد از یک بدنه‌ی پلی‌کربنات نیز بهره خواهد برد. صفحه‌ی نمایش لومیا 730 اندازه‌ای برابر 4.7 اینچ داشته و رزولوشن آن 720p خواهد بود.مایکروسافت در این محصول از یک دوربین 6.7 مگاپیکسلی در عقب و 5 مگاپیکسلی در جلو بهره خواهد برد که از ساخته‌های کارل‌زایس است. حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی از جمله‌ی سایر ویژگی‌های این تلفن‌هوشمند هستند. با توجه به شایعات و شنیده‌های اخیر در مورد قابلیت این گوشی در ثبت تصاویر سلفی، جای کلید فیزیکی شاتر خالی به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات