مشخصات فبلت جدید هواوی از سری Honor با نمایشگر ۶.۶ اینچی و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری فاش شد

شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعات گوشی‌هوشمند جدیدی از سری آنر کمپانی هواوی در TENAA رویت شده است. این گوشی‌هوشمند از نمایشگری بزرگ به اندازه ۶.۶ اینچ بهره برده و باتری آن نیز ۴۴۰۰ میلی‌آمپری است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

هواوی قصد دارد گوشی هوشمند آنر ۸ را در روز ۱۱ جولای یعنی ۲۱ تیرماه معرفی کند و به نظر می‌رسد این گوشی تنها محصولی نیست که شرکت یاد شده قصد رونمایی از آن را دارد. بر اساس اطلاعاتی که توسط TENAA بدست آمده، محصولی با شماره مدل EDI-DL00 که به نوعی مدل بزرگتر آنر ۸ خواهد بود، توسط هواوی در دست تولید است. بنابراین امکان دارد این دستگاه Honor 8 Max نام گیرد. برای یافتن پاسخ این سؤال باید صبر کنیم تا نام این گوشی‌هوشمند به‌طور رسمی اعلام شود. حال اجازه بدهید تا نگاه مختصری به مشخصات فنی این گوشی هوشمند داشته باشیم.

این گوشی از یک صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی با رزولوشن 2k بهره می‌برد. این محصول مجهز به پردازنده کرین ۹۵۰ بوده که شامل ۸ هسته پردازشی است. فرکانس کاری هر هسته از این چیپ روی ۲.۳ گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه رم پردازشی گوشی‌هوشمند مورد بحث نیز ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن هم ۳۲ گیگابایت اعلام شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول نیز اندروید ۶.۰ مارشمالو است و هواوی تصمیم گرفته که از یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپری برای گوشی جدید یاد شده استفاده کند. علاوه بر این پشتیبانی از شارژ سریع از جمله دیگر قابلیت‌هایی است که گفته می‌شود فبلت جدید هواوی از آن بهره می‌برد.

متاسفانه گوشی‌هوشمند Honor 8 Max مانند دیگر برادران خود از دوربین دوگانه بهره نمی‌برد. دوربین پشتی در نظر گرفته شده برای این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. اندازه‌ی این دستگاه ۱۷۸.۸ در ۹۰.۹ در ۷.۱۸ میلی‌متر بوده و وزن آن هم ۲۱۹ گرم است.

honor 8 max

انتظار می‌رود کمپانی هواوی یک حسگر اثر انگشت نیز در بخش جلویی در نظر گرفته باشد. اگر این‌حسگر بخواهد در قسمت پشتی گوشی قرار گیرد باید در محلی پایین‌تر نسبت به محل آن در پشت دیگر گوشی‌ها قرار گیرد، به‌طوری‌که دسترسی به آن آسان باشد. بنابر این با توجه به اندازه بزرگ دستگاه و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت و نیز سایز انگشتان دست شما، امکان دارد در باز کردن قفل گوشی با حسگر اثر انگشت با مشکلاتی مواجه شوید.

اگر گوشی‌هوشمند آنر ۸ مکس بخواهد رقیبی مهم برای Xiaomi Mi Max باشد، انتظار می‌رود رنج قیمتی محصول هواوی نیز با قیمتی کم و بیش یکسان با محصول شیائومی تعیین شود. گوشی‌هوشمند Mi Max از نمایشگری Full HD و ۶.۴۴ اینچی بهره می‌برد ولی باتری آن نسبت به محصول هواوی بزرگتر بوده و ظرفیتی ۴۸۵۰ میلی‌آمپری دارد. این دستگاه از NFC نیز بهره می‌برد. مدلی که از اسنپدراگون ۶۵۰ بهره می‌برد با قیمت ۲۶۰ دلار و مدلی که مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲ و ۳ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی است نیز با قیمت ۲۶۰ دلار به فروش می‌رسد. مدل دیگر محصول شیائومی با رم پردازشی ۴ گیگ و حافظه داخلی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲ با قیمت ۳۰۷ دلار در دسترس مشتریان است.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات