تصویری منتسب به ایرباد آیفون 7 با درگاه لایتنینگ فاش شد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از اصلی‌ترین شایعات در مورد آیفون ۷، حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از این گوشی‌هوشمند است، بطوریکه نیاز به استفاده از ایربادهای بی‌سیم یا مجهز به درگاه لایتنینگ است. حال تصویری منتسب به ایرباد آیفون منتشر شده که نشان از بهره‌گیری از درگاه لایتنینگ در این هدفون دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از اصلی‌ترین گمانه‌ها در خصوص آیفون ۷ اپل حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از این گوشی هوشمند به دلیل کاهش ضخامت آیفون در مقایسه با نسل‌های پیشین است. همچنین باید به افزایش مقاومت گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب نیز اشاره کرد که یکی از اصلی ترین دستاوردهای حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. علاوه بر موارد اشاره شده، حذف این ماژول می‌تواند فضای بیشتری را در داخل گوشی ایجاد کند که نتیجه می‌تواند افزایش ظرفیت باتری باشد.

براساس اطلاعات ارائه شده در هفته‌های اخیر، اپل در نظر دارد تا با حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری، از ایرباد مجهز به درگاه لایتنینگ یا ارتباط بی‌سیم بهره خواهد برد. البته شایعات در مورد روش‌هایی که اپل برای استفاده از ایرباد در پیش خواهد گرفت، بسیار است. یکی از آخرین راهکارهای پیشنهادی، استفاده از تبدیل جک هدفون به درگاه لایتنینگ است که این راهکار هزینه‌ی خرید هدفون جدید راحذف می‌کند.

ساعاتی پیش تصاویری منتسب به ایرباد آیفون منتشر شده که به جای جک هدفون ۳.۵ میلی متری از وجود درگاه لایتنینگ بهره می‌برد. این تصاویر در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که از این رو احتمالات در خصوص حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری را بیش از پیش افزایش داده است.

البته هنوز مشخص نیست که آیا به واقع شاهد  حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری خواهیم بود یا خیر، از این‌رو باید در انتظار مراسم اپل که سپتامبر سال جاری برگزار می‌شود، باشیم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اپل به صفحه‌ی آیفون 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات