تصاویر لومیا 830 نوکیا همراه با دوربین PureView فاش شد

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری جدید از نوکیا لومیا 830، اولین گوشی هوشمند رده متوسط کمپانی نوکیا با دوربین PureView به بیرون درز کرده است که آن را در رنگ‌های متفاوت نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند انتظار می‌رود در جریان نمایشگاه IFA شهر برلین در 13 شهریور ماه و در کنار تلفن سلفی لومیا 730 مجهز به دوربین جلوی 5 مگاپیکسل رونمایی شود.
تبلیغات

 Lumia 830 قرار است با صفحه نمایش 4.5 اینچی و رزولوشنی نامشخص، چیپ پردازشی Snapdragon و پشتیبانی از LTE همراه شود. این مشخصات تلفن جدید نوکیا را در میان دو گوشی خوب دیگر این شرکت یعنی لومیا 930 با صفحه نمایش 1080 و لومیای رده متوسط 730 قرار خواهد داد.

Nokia-Lumia-830

البته لومیای جدید نوکیا بخاطر مجهز بودن به دوربین PureView فاصله زیادی با لومیای 730 خواهد داشت. با نگاه کردن به ناحیه فراگرفته توسط دوربین می‌توان لنز 41 مگاپیکسلی دوربین این دستگاه را حدس زد، البته ممکن است اندازه کوچکتر و وضوح کمتری داشته باشد چون ضخامت زیادی دارد و حتی کمی بیرون زده به نظر می رسد.

Nokia-Lumia-830 2

یا ممکن است شبیه به لومیا 930 از سنسور دوربین 20 مگاپیکسلی بهره ببرد و در نهایت ممکن است به طور کلی نسل جدیدی از PureView‌ها را بکار گیرد. با این حال ما انتظار نداریم با گوشی هوشمندی رو به رو باشیم که چهار میکروفون، ضبط صدای دالبی یا شبیه به لومیا 930 به پردازنده بالای Snapdragon رده‌-بالا مجهز باشد. بیشتر فکر می‌کنیم که لومیا 830 گوشی هوشمندی مقرون به صرفه و خوش دست با دوربینی عالی باشد.

Nokia-Lumia-830 1

در هر صورت از تصاویر فاش شده اینطور بر می‌آید که لومیای 830 تلفنی با اندازه صفحه نمایش مناسب، ضخامتی کم، تولید شده در رنگ‌های متفاوت و با دوربینی عالی خواهد بود. نظر شما درباره گوشی‌های جدید نوکیا چیست؟ نظرتان درباره زیبایی این تلفن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات