تا سال ۲۰۱۹ عرضه پنل های امولد سامسونگ ۱۱۴ درصد افزایش می‌یابد

چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ بزرگ‌ترین تولید‌کننده صفحات آمولد در سطح جهان است. بر اساس آخرین اخبار، انتظار می‌رود که آمار فروش پنل‌های آمولد این شرکت از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ (۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹) ۱۱۴ درصد افزایش یابد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتظار می‌رود که محموله‌ی ارسالی صفحات آمولد گوشی‌های هوشمند کمپانی سامسونگ دیسپلی، تا سال ۲۰۱۹ به ۵۶۰ میلیون عدد برسد. این آمار نشان‌دهنده‌ی افزایش ۱۱۴ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۵ است. در حقیقت، سامسونگ الکترونیک بزرگ‌ترین مشتری سامسونگ دیسپلی است و تا چند سال آینده نیز، بیشترین آمار استفاده پنل‌های آمولد در اختیار این شرکت خواهد بود. ارسال صفحات آمولد به سامسونگ الکترونیک، از ۲۳۹ میلیون در سال ۲۰۱۵، به ۲۹۰ میلیون در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.

سامسونگ، بازار اکثر صفحات آمولد کمپانی‌های چینی را تا سال ۲۰۱۹  و ۲۰۲۰ در اختیار خواهد داشت. این زمانی است که کمپانی‌های دیگری مانند ژاپن دیسپلی، شارپ و دیگران، شروع به تهیه صفحات گوشی‌های هوشمند برای کمپانی‌های ویوو، اوپو، جیونی، هواوی و لنوو خواهند کرد. محموله‌های ارسالی سامسونگ برای این شرکت‌ها، از ۹۹ میلیون در سال ۲۰۱۵ به ۱۵۰ میلیون در سال ۲۰۱۹، افزایش خواهد یافت.

احتمالاً از سال آینده، آیفون اپل نیز از صفحه نمایش آمولد استفاده خواهد کرد. اپل با آیفون ۲۰۱۷، دهمین سالگرد این گوشی را جشن خواهد گرفت و بر اساس گزارش‌ها، این شرکت تغییرات زیادی را در طراحی این گوشی، انجام خواهد داد. بر اساس این اطلاعات، سامسونگ دیسپلی، ۴۰ میلیون صفحه آمولد را در سال ۲۰۱۷، در اختیار اپل قرار می‌دهد و این آمار در سال ۲۰۱۸ به ۸۰ میلیون و سال بعد به ۱۲۰ میلیون خواهد رسید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا پنل‌های آمولد را برتر از دیگر برند‌های بازار می‌دانید؟ به نظر شما آیا شرکت‌های بزرگ دیگر مانند سونی، ال‌جی و غیره نیز از پنل‌های آمولد استفاده خواهند کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات