آیفون 7 با سنسورهای مجاورت و تشخیص نور متفاوت معرفی می‌شود

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هر چه به زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیک‌تر می‌شویم بازار گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیرامون این گوشی بیشتر می‌شود تا حدی که نمی‌توان خبرهای واقعی و غیرواقعی را به راحتی تشخیص داد. این بار شایعه‌شده که آیفون 7 با سنسورهای مجاورت و تشخیص نور متفاوت معرفی می‌شود.
تبلیغات

در حالی که هنوز حرف و حدیث‌ها پیرامون نام آیفون سال ۲۰۱۶ اپل زیاد است و از یک سو آیفون 7 و از سوی دیگر iPhone 6x و iPhone 6x Plus خوانده می‌شود، همچنان شایعات زیادی پیرامون این گوشی مطرح می‌شود. به تازگی شایعه‌ای از ژاپن به گوش می‌رسد که سایز آیفون 7 کمی بزرگتر از اندازه‌ی قبلی است و سنسور تشخیص نور محیط از سمت چپ حاشیه‌ی نمایشگر به سمت راست منتقل خواهد شد. ضمن اینکه گفته می‌شود سنسور مجاورت که در طول مکالمه فاصله‌ی گوشی تا سر شما را اندازه‌گیری می‌کند از دو سنسور تشکیل خواهد شد. اگر این ادعا صحت داشته باشد باید منتظر محافظ نمایشگر و کیس‌های جدید برای آیفون 7 باشیم.

بر اساس گزارش سایت MacOtakara، اخیرا برخی از تولیدکنندگان فیلم‌های محافظ LCD در Alibaba.com دریافت سفارشات خود را به دلیل تغییر سنسور مجاورت و تغییر محل قرارگیری سنسور تشخیص نور آیفون 7 متوقف کرده‌‌اند.

آیفون ۷

البته شایعه‌ی دیگری حاکی از آن است که آیفون 7 اپل به یک دوربین بزرگتر مجهز می‌شود. ضمن اینکه همچنان ادعای بهره‌گیری از دو دوربین روی آیفون 7 پلاس به قوت خود باقی است.

اما واضح است که اپل قصد دارد سال آینده به مناسبت دهمین سال تولید گوشی‌های آیفون، محصولی بازطراحی شده را معرفی کند که فعلا به نام آیفون 2017 شناخته می‌شود. گفته می‌شود آیفون 2017 به نمایشگر بدون حاشیه و یکپارچه شده با سنسور اثر انگشت مجهز خواهد شد و دوربین جلو، اسپیکر و دکمه پاور زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات