گلکسی نوت 7 در مدل ۶۴ گیگابایتی و رنگ آبی عرضه خواهد شد

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنا به اطلاعاتی که در توییت جدیدی از evleaks منتشر شده، گلکسی نوت ۷ سامسونگ در مدل ۶۴ گیگابایتی و رنگ آبی عرضه خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

اخیرا گزارش شده بود که فبلت گلکسی نوت بعدی سامسونگ با نام گلکسی نوت ۷ عرضه خواهد شد و این محصول به سنسور تشخیص عنبیه چشم نیز مجهز می‌شود. حالا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌هوشمند فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بر اساس توییت جدیدی از ایوان بلس (@evleaks)، فبلت هوشمند گلکسی نوت ۷ از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد. پنل بکار گرفته شده در این نمایشگر نیز از نوع Super AMOLED است. این گوشی‌هوشمند از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد و از درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه در پشت آن ۱۲ مگاپیکسلی بوده که از قابلیت تشخیص فاز پیکسلی دوگانه و فوکوس خودکار بهره می‌برد. دوربین جلویی فبلت مورد بحث ۵ مگاپیکسلی اعلام شده و نیز گفته شده که این دستگاه از گواهی IP68 بهره می‌برد که به این ترتیب ضدآب و گرد و غبار خواهد بود. ایوان بلس همچنین به این نکته اشاره کرده که امکان دارد گلکسی نوت ۷ در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه شود. بیشتر این امکانات و مشخصات نیز چند‌ماه قبل به صورت اختصاصی در وب‌سایت SamMobile گزارش شده بود.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی نوت ۷ را ۲ آگوست ۲۰۱۶ (۲ مرداد ۹۵) به طور رسمی معرفی کند علاوه بر مشخصات گفته شده انتظار داریم این محصول از درگاه USB نوع C بهره برده و امکانات جدید مرتبط با S Note و یک اپلیکیشن مشابه BlackBerry Hub نیز به آن اضافه شوند. در هرحال، امکان تغییر در هرکدام از این مشخصات تا معرفی رسمی این محصول وجود دارد.

شما چه انتظاری از گلکسی نوت بعدی دارید؟ به نظر شما کدام سری نوت تا کنون بهترین تغییرات را به خود دیده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات