گوشی هوشمند Redmi 4 شیائومی با پردازنده Helio X20 عرضه می شود

سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی تصویری از گوشی‌هوشمند Redmi 4 شیائومی منتشر شده و آن طور که پیداست از همین حالا شیائومی در حال کار بر روی این گوشی‌هوشمند است. گفته شده که این محصول از بدنه فلزی و صفحه‌نمایشی ۵ اینچی یا بزرگتر بهره خواهد برد. همچنین پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی Helio X20 است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سری محصولات Redmi در چند وقت اخیر جایگاه مناسبی بازار بدست آورده‌اند. ترکیب قیمت مناسب و عملکرد قابل توجه و نیز طراحی خوب از جمله عوامل کلیدی هستند که هر هر فردی از گوشی‌هوشمند خود انتظار دارد.

گوشی‌هوشمند Redmi 2 در نمایشگاه MWC به عنوان بهترین موبایل‌هوشمند زیر صد دلار معرفی شد و به دنبال آن موفقیت بزرگی را در بازار بدست آورد.

گوشی‌هوشمند Redmi 3 نیز در سه مدل مختلف از راه رسید. مدل اصلی این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون ۶۱۶ و ۲ گیگابایت رم پردازشی و نیز ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی همراه بود. Redmi 3 Pro نیز مجهز به ۳ گیگ رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و سنسور اثر انگشت بود. مدل جدید Redmi 3s نیز با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ و ۳ گیگابایت رم‌ پردازشی و سنسور اثرانگشت عرضه شده است.

به نظر می‌رسد شیائومی توجه ویژه‌ای به سری محصولات ردمی خود دارد و به همین دلیل به زودی احتمالا شاهد نسل چهارم این محصول به نام Redmi 4 خواهیم بود. تصویر جدیدی لو رفته از این محصول مشخص می‌کند که پردازنده در نظر گرفته شده برای آن Helio X20 مدیاتک است. همانطور که احتمالا می‌دانید این پردازنده از ده هسته پردازشی بهره می‌برد.

هنوز هیچ جزئیات دیگری در مورد این گوشی‌هوشمند اعلام نشده، اما اگر نگاهی به تاریخچه این محصول بیندازیم احتمالا می‌توانیم مواردی چون بدنه فلزی و نمایشگری با اندازه ۵ اینچ یا بیشتر را حدس بزنیم.

ردمی 4 تا سال آینده معرفی نخواهد شد، اما می‌توان با اطمینان زیادی گفت که شیائومی از همین حالا در حال ساخت این گوشی‌هوشمند است. بنابراین اگر اطلاعاتی از این دستگاه فاش شود نباید تعجب چندانی کرد. در صورتی که جزئیات بیشتری از این موبایل هوشمند منتشر شود شما را حتما در جریان آن قرار خواهیم داد.

xiaomi redmi 4

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات