گوشی هوشمند Mi5 شیائومی محبوب ترین موبایل هوشمند چین است

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید اینکه بدانیم محبوب‌ترین گوشی‌هوشمند در کشور پرجمعیتی مثل چین کدام گوشی‌ است جالب باشد. بر اساس نتایج یک نظرسنجی که به تازگی در این کشور انجام شده، گوشی‌هوشمند Mi5 شیائومی به عنوان محبوب‌ترین موبایل بین کاربران چینی شناخته شده است. در ادامه این مطلب بازومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی یک نظرسنجی در چین انجام شده که بر اساس نتایج آن مشخص شده گوشی‌هوشمند Mi5 شیائومی هم اکنون به عنوان محبوب‌ترین موبایل‌هوشمند این کشور شناخته می‌شود. این محصول هرآنچه از یک پرچمدار سال ۲۰۱۶ انتظار داشته باشید را ارائه می‌دهد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره گرفته و در مدل‌هایی با رم پردازشی ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. این گوشی‌هوشمند همچنین مجهز به سنسور اثرانگشت و دوربین پشتی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال است.

علاوه بر این دومین گوشی‌هوشمند چین هم یکی از محصولات شیائومی است. موبایل‌هوشمند Redmi Note 3 این کمپانی در مقام دوم محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند چینی قرار گرفته است. فبلت ۶.۴ اینچی این کمپانی هم در لیست ۱۰ گوشی محبوب چین جای گرفته است. بیشتر گوشی‌های هوشمندی که در این لیست قرار گرفته‌اند ساخت شرکت‌های چینی هستند، اما به احتمال زیاد وضعیت در کشورهای دیگر نظیر آمریکا اینگونه نباشد. اگر از خوانندگان همیشگی زومیت باشید با برندMeizu و Oppo آشنایی دارید، اما احتمالا بیشتر دوستان شما نامی از این برندها نشنیده‌ باشند. یکی از نام‌هایی که در آمریکا بخوبی شناخته شده، سامسونگ است که در این نظر سنجی با گلکسی اس ۷ اج خود در جایگاه پنجم لیست قرار گرفته است.

در نظر داشته باشید که این یک لیست ثابت نیست و ۱۰ گوشی محبوب انتخاب شده بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در بین مردم چین اعلام شده‌اند و احتمالا اگر چند هفته دیگر این نظرسجی انجام شود نتایج آن شاید به طور کل با این لیست تفاوت داشته باشد. بنابراین اگر در آینده نزدیک محصولی مثل وان‌پلاس ۳ را در بالای این لیست مشاهده کردید  چندان نباید تعجب کنید. چین بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند جهان و خانه بزرگترین اپراتور موبایلی (China Mobile) در دنیا است.

top 10 popular smartphone in chaina

نظر شما در مورد این لیست چیست؟ به نظر شما اگر این نظر سنجی در ایران انجام می‌شد، چه گوشی‌هوشمندی در جایگاه نخست قرار می‌گرفت؟ لطفا دیدگاه‌ خود را در این مورد در بخش نظرات بازومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات