احتمال تولید آیفون 7 با دوربین دوگانه همچنان وجود دارد

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات مختلفی در مورد آیفون ۷ منتشر شده که بر اساس تعداد زیادی از همین شایعات گفته می‌شود اپل در آیفون ۷ پلاس از دوربین دوگانه بهره خواهد برد. به تازگی گزارش دیگری منتشر شده که اعلام می‌کند آیفون از دوربین دوگانه در آیفون ۷ استفاده نمی‌کند. حال خبر جدید منتشر شده که بر مبنای آن اپل نسبت به تولید آیفون ۷ با دوربین دوگانه منصرف نشده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دیروز گزارشی منتشر شد که بر اساس آن اپل در آیفون ۷ از دروبین دوگانه استفاده نخواهد کرد. اما یک منبع نزدیک به کارخانه تولیدکننده این گوشی‌هوشمند یعنی فاکس‌کان اعلام کرده که این شرکت در حال ساخت ماژول‌های مربوط به آیفون ۷ پلاس است که از دوربین دوگانه نیز بهره می‌برد. Dali که تولیدکننده لنزهای آیفون بعدی است نیز اعلام کرده که تولید لنزهای دوگانه برای آیفون ۷ پلاس متوقف نشده است.

iPhone 7

بنابراین به نظر می‌رسد شایعه‌ای که اعلام کرده بود اپل نسبت به استفاده از دوربین دوگانه در آیفون‌های بعدی منصرف شده، یک شایعه اشتباه بوده است. دوربین دوگانه یکی از مهمتریم ویژگی‌های پرچمدار امسال اپل خواهد بود. هواوی پی ۹ و وی ۸ و نیز ال‌جی جی ۵ مجهز به دوربین دوگانه هستند. همچنین گفته می‌شود گلکسی نوت ۷ هم با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. اخبار دیگری هم منتشر شده که بر اساس آن‌ها گفته می‌شود که شیائومی، اوپو و ویوو هم در حال ساخت گوشی‌های هوشمندی هستند که از دوربین دوگانه بهره می‌برند. بنابراین در چنین شرایطی می‌توان گفت اپل قطعا نمی‌خواهد دیرتر از سایر شرکت‌ها به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با دوربین دوگانه بپیوندد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات