تماشا کنید: ویدیو رسمی معرفی گوشی هوشمند وان پلاس 3

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از مدت‌ها انتظار بالاخره گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ به شکل رسمی معرفی شد. حال ویدیو رسمی معرفی این محصول نیز منتشر شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وان‌پلاس ۳ با مشخصات و امکانات بسیار جذاب بالاخره رسما معرفی شد. یکی از مواردی که برای بسیاری از کاربران اهمیت ویژه دارد، قیمت این محصول است که نهایتا ۴۰۰ دلار تعیین شد. این قیمت تقریبا نصف قیمت تعیین شده برای گلکسی اس ۷ اج سامسونگ است، با این حال وان‌پلاس ۳ نیز از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و حافظه رم پردازشی آن (۶ گیگابایت) نیز نیم برابر بیشتر از محصول سامسونگ است.

تا پیش از معرفی وان‌پلاس ۳ در مورد مشخصات فنی و امکانات نرم‌افزاری آن شایعات فراوانی منتشر  شده بود و حالا به نظر‌ می‌رسد این گوشی‌هوشمند از نظر امکانات و مشخصات واقعا یک دستگاه مناسب است. عملکرد قابل توجه، استفاده از نسخه بروز اندروید، دوربین و حتی باتری این محصول که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، همگی از جمله مشخصات بسیار خوب وان‌‌پلاس ۳ به حساب می‌آیند.

حال ویدیو رسمی معرفی این دستگاه نیز منتشر شده که در آن بیشتر به همین مشخصات و امکانات یاد شده، اشاره می‌کند. البته نباید انتظار ویدیوهایی بسیار جذاب یا ویدیوهایی مانند آنچه سامسونگ و اپل تولید می‌کنند را داشته باشید، اما این ویدیو اطلاعات بسیار خوبی را در مورد وان‌پلاس ۳ ارائه می‌کند. در ادامه توجه شما را به تماشای این ویدیو جلب می‌کنیم.

دانلود ویدیو

نظر شما در مورد گوشی‌هوشمند OnePlus 3 چیست؟‌ آیا کمپانی وا‌ن‌پلاس با عرضه این محصول باز هم دامنه موفقیت‌های خود را گسترش خواهد داد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات