تصاویر منتسب به گلکسی‌نوت 4 سامسونگ منتشر شد

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در مراسمی که ۱۲ شهریور ماه برگزار خواهد شد، نسل جدید گلکسی‌نوت ۴ را رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

طی روزهای اخیر شاهد فاش شدن جزییات بسیاری از گلکسی نوت ۴ بودیم و امروز نیز تصاویر جدید منتسب به این تلفن منتشر شده که در آن‌ها قسمت جلویی تلفن شبیه به نسل پیشین و قسمت پشتی با سر و شکل جدیدی نمایان شده است.

تصاویر منتشر شده اولین سری تصاویری است که جزئیات کاملی را از این فبلت به نمایش گذارده است. مجموعه‌ی تصاویر منتشر شده شامل نمایی از قسمت‌های جلویی و پشتی  این گوشی سامسونگ است که قرار است در جریان برگزاری نمایشگاه IFA برلین معرفی شود. دو وب‌سایت‌ِ جی‌اس‌ام آرنا و فون‌آرنا تصاویری را  از نوت ۴ منتشر ساخته‌اند که به‌نظر توسط یک فرد ثبت شده است.

همانطور که در تصاویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، این تلفن‌هوشمند همچنان از ساختاری شبیه‌ به چرم در پشت بهره می‌برد، در حالی که کناره‌های تلفن‌ به نظر فلزی بوده و شبیه به گلکسی آلفا است که هنوز به بازار معرفی نشده و تنها گمانه‌زنی شده که لبه‌های این تلفن فلزی خواهند بود.

این تصاویر گویای قرارگرفتن قلم و پورت میکرو USB 3.0 در قسمت تحتانی این فبلت است. در قسمت پشتی و در کنار دوربین نیز شیارهایی قرار گرفته است که به نظر مربوط به سنسور ضربان‌ قلب‌سنج است.

براساس شایعات مختلف نسل جدیدی فبلت سامسونگ از صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی بار رزولوشن 2560 در 1440، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 بهره خواهد شد. برخی از شایعات مطرح شده وجود سنسور فرابنفش را در این محصول نوید داده‌اند که باید برای اطمینان از وجود آن تا زمان عرضه‌ی گلکسی‌نوت ۴ به انتظار بنشینم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات