Vivo گوشی هوشمند شفاف می‌سازد

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
امکانات و ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند روز به روز در حال افزایش و تغییرات چشمگیر است. در جدیدترین تصویر تبلیغاتی کمپانی Vivo یک موبایل شفاف به چشم می‌خورد. آیا این عکس بدان معناست که به زودی شاهد معرفی چنین محصولی خواهیم بود؟‌ در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

آینده همینجا است یا حداقل می‌تواند اینجا باشد، چراکه به تازگی ویوو به صورت رسمی یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده که به نظر می‌رسد یک گوشی‌هوشمند شفاف باشد. سانگ ژونگی اوباما (Song Zhongji Obama ) سخنگوی ویوو، در تصویر تبلیغات یاد شده در حالتی به چشم می‌خورد که فرای یک گوشی‌هوشمند شفاف در فکر فرو رفته است.

موبایل مورد بحث احتمالا بخشی از پروژه‌ای موسوم به Vivo X-Series باشد. همچنین احتمال  اینکه این محصول، X7 یا X7 Plus باشد نیز وجود دارد.

تلفن‌های هوشمند Vivo پیش از این در فیلم تازه اکران شده کاپیتان آمریکا ۳ تبلیغ شدند. در این فیلم،‌ تونی استارک (مرد آهنی) یک دستگاه شفاف در دست دارد که شکل آن شبیه به هیچ گوشی‌هوشمند دیگری نیست، اما قابلیت‌ها و امکانات یک موبایل را دارد.

اطلاعات دیگری در مورد این محصول تا به این لحظه اعلام نشده، اما اینکه انتظار یک گوشی‌هوشمند شفاف را در آینده نزدیک داشته باشیم بسیار جذاب است.

نظر شما در این مورد چیست؟‌ آیا به زودی شاهد ارائه اولین گوشی‌هوشمند شاف از جانب ویوو خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات