تصاویر واقعی وان پلاس 3 پیش از معرفی رسمی لو رفت

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز سومین نسل گوشی‌هوشمند وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس ۳ رسما در چین معرفی خواهد شد. حال در شرایطی که چیزی تا معرفی رسمی این محصول باقی نمانده، تصاویر واقعی آن نیز منتشر شده‌ است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

وان‌پلاس قصد دارد امروز از گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ که پرچمدار جدید این کمپانی محسوب می‌شود رونمایی کند. این محصول یکی از مورد انتظارترین پرچمداران در سال ۲۰۱۶ بوده که گفته می‌شود رقیب مهمی برای گوشی‌هوشمند Mi 5 شیائومی و Le Max 2 خواهد بود. حالا دو تصویر جدید از وان‌پلاس ۳ پیش از رونمایی رسمی این محصول منتشر شده است.

این تصاویر باعث می‌شود نسبت به عکس‌هایی که پیش‌ از این در مورد گوشی‌ مورد اشاره دیده بودیم بیشتر اطمینان کنیم. در بخش پشتی این محصول طراحی شبیه به سبک اچ‌تی‌سی را می‌توان به خوبی مشاهده کرد یک دوربین با طراحی مربعی نیز در این بخش جای گرفته است. بدنه این دستگاه تمام فلزی است و اگر خاطرتان باشد در شایعات و گزارش‌های قبلی نیز به این نکته اشاره شده بود. در حقیقت انتشار این تصاویر جدید اطلاعات بیشتری را به ما اعلام نمی‌کند، چراکه جزئیات کامل در مورد وان‌پلاس ۳ را تا همین حالا بارها شنیده‌ایم. اما اینکه یک عکس واقعی از محصول نهایی را هم ببینیم قطعا خالی از لطف نیست.

وان پلاس ۳

وان‌پلاس ۳ با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ یا ۶ گیگابایت رم پردازشی عرضه خواهد شد. حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی تعیین شده و با توجه به مدل‌های مختلف با ظرفیت حافظه‌های مختلف، می‌توان انتظار معرفی چندین مدل مختلف از محصول مورد بحث را داشت. صفحه نمایش وان‌پلاس ۳ به ابعاد ۵.۵ اینچی و با کیفیت ۱۰۸۰p در نظر گرفته شده است. در پشت دستگاه نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار داده شده و دوربین جلویی نیز ۸ مگاپیکسلی است. باتری اعلام شده برای این گوشی‌هوشمند نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است. بر اساس شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده وان‌پلاس ۳ به فناوری شارژ سریع VOOC هم مجهز خواهد بود.

علی‌رغم اینکه بیشتر جزئیات را در مورد مشخصات وان‌پلاس ۳ قبلا دیده بودیم، اما بهتر است منتظر بمانیم تا این محصول به صورت کاملا رسمی معرفی شود. 

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات