شایعه قیمت ۳۰۵ دلاری وان پلاس 3 توسط Zauba تایید شد

یک‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس 3 روز ۱۴ ژوئن در مراسمی رونمایی می‌شود. بنا به اطلاعاتی که از وب‌سایت واردات هند بدست آمده قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی‌ به همراه ۴ گیگابایت رم ۳۰۵ دلار اعلام شده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

تلفن‌هوشمند وان‌پلاس ۳ در رویدادی که با فناوری واقعیت مجازی و در ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. برای اولین بار در طول تاریخ، بازدیدکنندگان این رویداد می‌توانند با استفاده از فناوری واقعیت مجازی اقدام به خرید محصول مورد بحث کنید. از زمان شروع مراسم در ساعت ۳ عصر به وقت آمریکای شرقی، سالن واقعیت مجازی وان‌پلاس میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود که شامل یک مرکز خرید نیز است که امکان خرید پرچمدار جدید وان‌پلاس را برای علاقمندان فراهم می‌کند. در ابتدای شروع مراسم، گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ به صورت انحصاری و از طریق مرکز خرید مجازی وان‌پلاس به فروش خواهد رسید و پس از آن در وب‌سایت رسمی این کمپانی نیز قرار داده می‌شود.

حال که صحبت از موبایل‌هوشمند وان‌پلاس ۳ و وب‌سایت‌ها شد، لازم به ذکر است که اعلام کنیم به تازگی این محصول در لیست وب‌سایت واردات هند موسوم به Zauba رویت شده است. بر اساس اطلاعات این لیست، که از ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) در وب‌سایت مذکور درج شده، ۷۲۰۰ دستگاه از مدل ۶۴ گیگابایتی وان‌پلاس ۳ از هنگ‌کنگ به هند وارد شده است. ارزش مجموع این دستگاه‌ها ۱۶۴.۴ میلیون روپیه هند اعلام شده که برابر با ۲.۴۶ میلیون‌ دلار می‌شود. بنابراین ارزش هر دستگاه از این گوشی‌هوشمند ۳۴۱ دلار خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت یاد شده برای مدل ۶۴ گیگابایتی وان‌پلاس ۳ در نظر گرفته شده انتظار می‌رود این مدل از ۴ گیگابایت رم پردازشی بهره ببرد.

oneplus 3

چند روز قبل نیز شایعه دیگری منتشر شد که اعلام می‌کرد وان‌پلاس ۳ با ۴ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی و با قیمت ۳۰۵ دلار عرضه می‌شود. از آنجا که قیمت جدید اعلام شده بر اساس آنچه در وب‌سایت واردات هند مشاهده شده برای مدل ۶۴ گیگابایت این گوشی‌هوشمند ۳۴۱ است، پس می‌توان گفت شایعه یاد شده در مورد قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی این دستگاه نیز به نوعی تایید می‌شود.

نظر شما در مورد وان‌پلاس ۳ چیست؟ شما چه انتظاری از این گوشی‌هوشمند دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات