مشخصات فنی آنر 5A Plus هواوی در بنچمارک GFX Bench رویت شد

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لو رفتن مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند معرفی نشده توسط بنچمارک‌ها این روزها به امری عادی مبدل شده است. به تازگی مشخصات موبایل‌هوشمند Honor 5A Plus نیز در بنچمارک جی‌اف‌اکس بنچ رویت شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

انتظار می‌رود طی رویدادی که فردا ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) برگزار می‌شود، شاهد معرفی دو مدل گوشی‌هوشمند جدید از سری Honor باشیم. هواوی قصد دارد تا در مراسم یاد شده از دو موبایل جدید Honor 5A و Honor 5A Plus رونمایی کند.

حال مشخصات فنی تلفن‌هوشمند Honor 5A Plus در بنچمارک GFXBench رویت شده است. بر اساس اطلاعات لو رفته از این محصول، سیستم‌عامل پیشفرض آن اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود که به رابط کاربری انحصاری هواوی موسوم به EMUI مزین شده است. صفحه‌نمایش این گوشی‌هوشمند ۵.۵ اینچی بوده و کیفیت ۷۲۰p را ارائه می‌دهد. پردازنده اصلی این دستگاه اسنپدراگون ۶۱۵ در نظر گرفته شده که شامل هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز است. چیپ گرافیکی این محصول نیز آدرینو ۴۰۵ اعلام شده است. Honor 5A Plus از دو گیگابایت حافظه رم پردازشی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی بهره می‌برد. دوربین پشتی دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی بوده که امکان ضبط فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

ماه پیش هم در اسناد مربوط به TENAA مشخصات یک گوشی‌هوشمند شبیه به Honor 5A Plus دیده شد و علاوه بر آن مدل استاندارد گوشی یاد شده با نام Honor 5A نیز در اسنادمذکور به چشم می‌خورد. بر اساس اطلاعات TENAA صفحه نمایش Honor 5A احتمالا ۵ اینچی خواهد بود. علاوه بر این گوشی‌هوشمند Honor 5A از یک باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و این در حالی است که باتری در نظر گرفته شده برای مدل Honor 5A Plus ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. پردازنده این دو محصول نیز تفاوت اندکی دارد و مدل استاندارد یعنی Honor 5A مجهز به یک پرازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز خواهد بود ولی همانطور که اشاره کردیم برادر بزرگتر آن از چیپ اسنپدراگون ۶۱۵ بهره می‌برد.

honor 5a plus

البته در اطلاعاتی که توسط TENAA اعلام شده بود و نیز مشخصاتی که در بنچمارک یاد شده رویت شده تفاوت‌هایی هم وجود دارد. به عنوان مثال در اطلاعات بدست آمده از بنچمارک GFX Bench گفته شده دوربین پشتی Honor 5A Plus از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و این در حالی است که بر طبق اسناد TENAA دوربین موبایل یاد شده ۱۳ مگاپیکسلی اعلام شده است. در هر حال صحت این اخبار و گزارش‌ها فردا و طی رویداد اختصاصی معرفی دو گوشی‌هوشمند جدید سری Honor مشخص خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات