LeEco اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 823 را عرضه خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکتLeEco با معرفی سه گوشی‌هوشمند جدید خود سعی کرده تا توجه علاقمندان به این نوع محصولات را جلب کند. بر اساس شایعات جدیدی که در مورد این شرکت منتشر شده، گفته می‌شود که LeEco بزودی یک گوشی‌هوشمند دیگر را نیز معرفی خواهد کرد که این محصول اولین دستگاهی است که از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ بهره خواهد برد. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

کمپانی LeEco یا همان LeTV در ماه آوریل از سه گوشی‌هوشمند جدید خود به نام‌های Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 رونمایی کرد. این سه دستگاه به عنوان نسل جدید سه گوشی‌هوشمندی هستند که این شرکت در آوریل سال گذشته عرضه کرده بود. LeEco به تازگی اعلام کرده که از هم اکنون می‌توان Le Max 2 را با ۶ گیگابایت رم پردازشی پیش‌خرید کرد. برای خرید این فبلت، مشتریان چینی می‌توانند از طریق وب‌سایت LeMall.com و مشتریان سایر کشورها از طریق LeTVMart اقدام کنند. بنا به اعلام شایعه‌ای جدید، به نظر می‌رسد که شرکت مورد اشاره قصد دارد تا یک گوشی‌هوشمند بالارده دیگر را نیز معرفی کند.

فبلت Le Max 2 از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و در واقع پرچمدار کنونی این شرکت محسوب می‌شود، اما به نظر می‌رسد یک گوشی‌هوشمند دیگر با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ نیز از این کمپانی معرفی خواهد شد. این شایعه از آنجا جذاب به نظر می‌رسد که کوالکام هنوز به صورت رسمی اسنپدراگون ۸۲۳ را تایید نکرده است. در هرحال بر اساس اعلام منبع این خبر، LeEco قصد دارد تا یک گوشی‌هوشمند جدید مجهز به این پردازنده را در کنگره جهانی موبایل شانگهای که در ۲۹ ژوئن تا یکم جولای (۹ تا ۱۱ تیر) برگزار خواهد شد، معرفی کند. اگر این خبر صحت داشته باشد، به این معنا است که کوالکام باید اسنپدراگون ۸۲۳ را زودتر از زمان مورد اشاره یا شاید به صورت همزمان و با همکاری LeEco معرفی کند. از آنجا که تلفن‌هوشمند Le Max Pro نیز اولین دستگاهی بود که از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد، پس احتمال اینکه اسنپدراگون ۸۲۳ نیز با محصول جدید این کمپانی معرفی شود وجود دارد. البته همانطور که اشاره شد این اطلاعات فقط بر اساس شایعات منتشر شده اعلام شده‌اند و هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که محصول جدید LeEco از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ بهره خواهد برد.

اما تفاوت بین تراشه اسنپدراگون ۸۲۳ و اسنپدراگون ۸۲۰ چیست؟ اگر شایعاتی که در این زمینه منتشر شده‌اند حقیقت داشته باشند، اسنپدراگون ۸۲۳ از نظر مشخصات فنی نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته است. هسته‌های این چیپ جدید بر روی فرکانس کاری بالاتری تنظیم خواهند شد و پردازنده گرافیکی آن نیز آدرینو ۵۳۰ اعلام شده که گفته می‌شود از چیپ گرافیکی بکار گرفته شده در اسنپدراگون ۸۲۰ قدرتمندتر است. همچنین انتظار می‌رود این پردازنده از X12 LTE و Cat. 12/13 پشتیبانی کند. علاوه بر این احتمال اینکه اسنپدراگون ۸۲۳ بتواند از ۸ گیگابایت رم پردازشی DDR4 و دوربین‌هایی با سنسور ۲۵ مگاپیکسلی پشتیبانی کند نیز وجود دارد. در نهایت باید منتظر بمانیم تا این محصول معرفی شود و آنگاه مشخص خواهد شد که این شایعات واقعیت داشته‌اند یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات