آیا اولین تلفن‌هوشمند 64 بیتی اچ‌تی‌سی دیزایر 510 خواهد بود؟

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
در حدود یک ماه پیش، ایوان‌بلس بازنشسته، اعلام کرد که در آینده‌ی نزدیک اچ‌تی‌سی محصولی را با عنوان دیزایر 510 برای شبکه‌ی اسپرینت در ایالات متحده‌ی آمریکا عرضه خواهد کرد. حال پس از گذشت یک ماه، upleaks@ که در سه ماه گذشته اطلاعاتی خوبی را فاش کرده، اخبار جدیدی را در مورد این تلفن‌هوشمند ارائه کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده، این محصول با نام A11 که احتمالاً یکی از نسخه‌های جدید سری دیزایر باشد، از یک صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی FWVGA، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 410، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و VGA در جلو و همچنین رابط‌کاربری سنس  6.0 در کنار اندروید 4.4.2 بهره خواهد برد. همانطور که گفتیم که EVLeaks@ ماه پیش نیز خبر از عرضه‌ی تلفن‌هوشمندی توسط اچ‌تی‌سی داد که با در کنار هم قرار دادن شواهد می‌توان به این نتیجه رسید که دیزایر 510 در واقع همان A11 است.

تراشه‌ی MSM8916 همان اسنپ‌دراگون 410 است که فرکانس کاری آن بین 1.2 تا 1.4 گیگاهرتز است. این تراشه از ۴ هسته‌ی پردازشی بهره برده و پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز آدرنو 306 است. این تراشه از نظر ارتباطی نیز قابلیت‌هایی چون پشتیبانی از شبکه‌های LTE است. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تراشه، پشتیبانی از پردازش‌های 64 بیتی است که این تلفن‌هوشمند را متفاوت از بقیه‌ی محصولات موجود در بازار می‌کند.

در صورتی که شایعات رنگ واقعیت به خود بگیرند، تلفن‌هوشمند میان رده‌ی اچ‌تی‌سی دیزایر اولین تلفن‌هوشمند این کمپانی است که همراه با پردازنده‌ی 64 بیتی به بازار عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات